Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva går du i når du er hjemme? Dine daffeklær. Selv går jeg enten bare i trusa eller jobbebukse og t-skjorte🙂

Anonymkode: 84336...78f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg er hjemme går jeg alltid bare i joggetøy.

• Liker 1
Skrevet

Joggebukse eller tights og en singlett. og INGEN bh. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

T-skjorte og strømpebukse. Finnes ikke slakke-klær bedre enn det :)

Anonymkode: 63211...9cd

• Liker 2
Skrevet

Bruker det samme hjemme som på jobb. Vi har ikke kleskode på jobb, så det er ingen vits i å kle seg ubehagelig. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Ullvott skrev:

Bruker det samme hjemme som på jobb. Vi har ikke kleskode på jobb, så det er ingen vits i å kle seg ubehagelig. 

Hva jobber du med?🙂

AnonymBruker
Skrevet

Ikke jeans, ikke bh.

Myke og behagelige klær.

Anonymkode: fec6a...699

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldri bh, alltid joggebukse eller pysjbukse

Anonymkode: d7d66...254

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva jobber du med?🙂

Offentlig forvaltning. Før har jeg jobbet i privat næringsliv, men i tekniske bransjer. Ingen kleskode der heller. 

Det betyr selvsagt ikke at vi går rundt i pysj eller joggedress og uten BH. Vi er presentable, men trenger verken å bruke drakt/dress, uniform eller høyhælte sko. Så jeg bruker som regel en enkel topp, bomullsbukser eller jeans, og behagelige sko. 

• Liker 1
Skrevet

Som regel tights - liker godt de jeg har fra Rundt&Relax og de ser hakket finere ut enn treningstights. Så tights eller leggings, en litt løs t-skjorte, hettegenser eller flanell-trøye eller cardigan avhengig av vær og humør. Enkelt og greit! Slik er det også enklere for meg å feks ta en spontan power walk eller yogaøkt eller liknende om jeg skulle få lyst. Frister mermå beveg seg når man er kledd for det enn om en sitter i stive jeans feks

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker aldri BH...

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Som regel joggebukse eller thights  og genser, men også jeans.

Skrevet

Går i tights eller trange jeans og singlet. Litt varmere klær hvis det er kaldt.

• Liker 1
Skrevet

Tights, yogabukse, joggebukse eller shorts og en behagelig overdel (nå for tiden går det i ammesinglet og cardigan).

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Joggebukse og t-skjorte eller collegegenser. Skifter klær så fort jeg kommer inn døra hjemme. 

Anonymkode: 92038...997

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Joggebukse (tynn om sommeren, tykk om vintern) og topp eller genser avhengig av temperatur. Når det er veldig varmt går jeg i shorts eller kjole

Anonymkode: cee5d...e8f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går stort sett i samme klær hele dagen, unntaket er når jeg skal på trening, da er det treningsklær selvfølgelig. Skifter av og til om jeg skal bort. 

Anonymkode: f2f6c...181

• Liker 2
Gjest stilts
Skrevet

Eier ikke et eneste "daffeplagg", går med den samme jeansen og overdelen jeg har på når jeg er ute. Eneste forskjellen på hjemme og ute, er at jeg som regel ikke har sko på inne, så hjemme blir det barbeint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...