Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Er det egentlig mulig å holde en kattedo nogen lunde fri for lukt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

2 innekatter her, tar ut av doen morgen og kveld og det lukter kun litt om kattene ikke har fått dekt all avføring (nr 2) med sand. Bruker everclean og er veldig fornøyd med merket, anbefaler å kjøpe det på utstilling om du har noe slikt i nærheten da det koster 100 kr mindre enn hos dyrebutikk per 10l.

Anbefaler ikke å trene opp katten til å bruke menneskedoen, det er en naturlig del av deres instinkt å grave over avføringen sin, og katter som ikke får utløp for sine instinkter kan begynne å gjøre fra seg andre steder eller stresse. 

Anonymkode: 794cb...ace

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trente katten til å bruke doen på badet, funket fjell! Fikk så en kjæreste som syntes det var sykt ekkelt, så da måtte jeg venne henne av det igjen.. Men det var best når hun brukte den.

Nå har jeg en stor kattedo med åpent hull på toppen. Når hun hopper opp for å gå ut så blir ikke sanda dratt utover gulvet. Det lukter ikke noe med Everclean extra strong clumping. Doen står under trappa rundt hjørnet fra stua. 

Kastrerte katter har mindre illeluktende urin forresten. Var katten dere passet på kastrert? Jeg synes det høres veldig rart ut det du beskriver. Synes synd på han som bor sånn..

Anonymkode: 292ea...861

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge varer en pakke Everclean? Bruker perler nå, synes det begynner å bli dyrt. Kjøpte en sekk som liksom skulle vare 4 mnd, nå er den tom. Varte 3 uker (to katter, men allikevel....)

Anonymkode: 0a7f0...88a

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge varer en pakke Everclean? Bruker perler nå, synes det begynner å bli dyrt. Kjøpte en sekk som liksom skulle vare 4 mnd, nå er den tom. Varte 3 uker (to katter, men allikevel....)

Har en pakke med everclean i rundt 1 1/2 mnd. 

Anonymkode: ca23e...d20

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en pakke med everclean i rundt 1 1/2 mnd. 

Til en katt? 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har prøvd alt av kattesandmerker, og det er KUN Everclean som er bra nok.

Anonymkode: 02425...457

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til en katt? 

Ja. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...