AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #1 Skrevet 9. juni 2019 Har dere noen erfaringer med mannlig versus kvinnelig personlig trener? Foretrekker det ene kjønn fremfor det andre? Eller er det personlig kjemi som avgjør? Anonymkode: 7ae21...f19
Gjest MyzTeri Skrevet 9. juni 2019 #2 Skrevet 9. juni 2019 Erfaringsmessig er de beste og mest kunnskapsrike PTene menn. Jeg ser her bort fra Silje Mariela og Ingeborg Hunsdal og det gjenget der. Disse PTene på treningssentrene er som regel ikke verdt pengene.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #3 Skrevet 9. juni 2019 3 minutter siden, MyzTeri skrev: Erfaringsmessig er de beste og mest kunnskapsrike PTene menn. Jeg ser her bort fra Silje Mariela og Ingeborg Hunsdal og det gjenget der. Disse PTene på treningssentrene er som regel ikke verdt pengene. Hvor finner man andre PTer?🙈 Anonymkode: 7ae21...f19
Kanutte Skrevet 9. juni 2019 #4 Skrevet 9. juni 2019 Jeg har hatt begge deler. Begge kunnskapsrike og dyktige. Kjemi er for meg viktigere enn kjønn.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #5 Skrevet 9. juni 2019 Jeg har gode erfaringer med både kvinner og menn. Har hatt 3 kjempeflinke trenere på sats med masse kunnskap og erfaring. Leser litt om hva de er gode på, og har da valgt trenere som har holdt på med styrkeløft over lang tid siden jeg er opptatt av det selv. Anonymkode: ef75d...88e
VinterRose Skrevet 10. juni 2019 #6 Skrevet 10. juni 2019 Har hatt begge deler og det er like bra synes jeg. Lettere dog å finne flinke mannlige.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #7 Skrevet 10. juni 2019 Menn helt klart, kvinner skal være så hyggelige å gjøre godt inntrykket av seg selv. Mest opptatt av dette dessverre pga egen usikkerhet. Men som over her, en gjennomsnittlig PT på et treningsenter er bortkasta penger om du virkelig søker resultater. Velg noen som kan vise til egne resultater i for eks styrkeløft. Anonymkode: 2c30b...444 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå