AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #1 Skrevet 9. juni 2019 I perioder kan jeg føle meg ordentlig angstfull og stresse over de minste rare ting, og jeg trekker meg unna venner pga dette i perioder. Så kan jeg bli skikkelig gira på å være med venner og være sosial. Dette svinger veldig og skjønner ikke hva dette kommer av. Er det noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: b7147...485
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #2 Skrevet 9. juni 2019 Du kan ikke være litt bipolar da? 🙂 Anonymkode: 6b544...7e9 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #3 Skrevet 9. juni 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke være litt bipolar da? 🙂 Anonymkode: 6b544...7e9 Litt bipolar? Ang bipolar er det vel enten eller. Anonymkode: a7194...b42
exictence Skrevet 9. juni 2019 #4 Skrevet 9. juni 2019 Ikke så mye nå mer kjenner jeg meg igjen. Men jeg har kjent på det før noen ganger. Jeg tror mange har det sånn. Ofte har noen det sånn, uten at vi kan se det på dem eller vite om det. Noen ganger føler vi mer selvtillit enn andre ganger. Det er helt naturlig. Kan være noe positivt eller noe dumt vi har opplevd som da påvirker hvordan vi har det.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #5 Skrevet 9. juni 2019 Hvis jeg har mye rot i livet så blir jeg sånn som du. Men hvis jeg føler livet går bra, at jeg har noe å drive med, en jobb, en hobby. Da er det bra. Men hvis jeg føler at alt i livet bare er rot da klarer jeg ikke å hygge meg med venner. Da vil jeg ordne opp i tingene mine først. Anonymkode: f7f81...776
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #6 Skrevet 9. juni 2019 Jeg som skrev over... Vil si at jeg er introvert og derfor liker å trekke meg vekk og ordne opp i mine egne problemer selv. Ikke noe sympati fra andre. Det liker jeg ikke... Derfor jeg blir stressa Anonymkode: f7f81...776
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå