AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #1 Skrevet 9. juni 2019 Det er så flaut Men jeg har så vanvittig stinkende føtter etter å ha gått i vanlige joggesko. Tar alltid fotbad når jeg kommer jeg siden jeg ikke orker å sitte i min egen tåfis stank.. Men når jeg skal på besøk kan man ikke akkurat dra fram fotbadet. Jeg skifter og vasker skoene mine ofte også, så ikke anbefal det. Det skal ikke mer enn en dag til før de er illeluktende.. Bruker også sokker i bomull og ikke kunstmaterialer. Er det noen som har gode råd til meg der ute? Noen vidunderspray eller et eller annet man kan ha i vesken og bruke som hjelper litt? Hilsen flau og fortvilet over dette ekkle problemet. Anonymkode: e7adb...1ea
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #2 Skrevet 9. juni 2019 Putt skoene dine i fryseren hver kveld. Tar livet av bakterier Anonymkode: c814f...393
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #3 Skrevet 9. juni 2019 Finnes deo for tær. Vet ikke om det funker. Bare vet min mor som jobber i skobutikk har nevnt det, og har det hjemme. Anonymkode: af692...975
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #4 Skrevet 9. juni 2019 I militæret vasket jeg sokkene i klorvann og skylte dem lett, da holdt de i ei uke før det ble dårlig lukt. Det er ikke sikkert vanlige sokker tåler det. Anonymkode: dc775...0bd
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #5 Skrevet 9. juni 2019 Har du forsøkt bambussokker? Jeg synes det fungerer Anonymkode: df09f...861
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #6 Skrevet 9. juni 2019 Stop 24 fotkrem. Pleier å ta på litt på beina på kvelden og tar på sokker og sover med dem. Det har hjulpet meg veldig, men dersom jeg ikke gjør dette hver kveld kommer tåfisen tilbake. Skulle gjerne ønske at det var en mer lettvint måte å fjerne tåfis på... Jeg svetter også mye under armer og der er Stop 24 ubrukelig. Tenker veldig på å ta botox mot svetting for å være ærlig. Anonymkode: f60c4...75a
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #7 Skrevet 9. juni 2019 Det går an å forsøke Ynolens spray i skoene, da demper du lukt med en gang også varer skoene litt lenger. Ynolens kan sprayes på huden/sokkene også. Kanskje det går an å få gjort dette kjapt og diskret i gangen når du tar skoene av? Eller kanskje i bilen e.l. rett før du kommer frem? Viktig at skoene er varme når du sprayer dem. https://www.apotek1.no/produkter/ynolens-luktfjerner-uten-parfyme-50g-950881p Anonymkode: 98544...5ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå