share123 Skrevet 9. juni 2019 #1 Skrevet 9. juni 2019 heeii hvordan foregår mekling? har hørt noen som har sagt at de presser til å signere på ting? å kan barnefars foreldre bli med inn? eller bare meg å han? her er det 2 meklere i møtet? er ikke det bare en?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #2 Skrevet 9. juni 2019 Man blir ikke presset til å signere noe som helst. Og det er bare deg og barnefar. I noen tilfeller 2 meklere, men de gangene jeg har vært til mekling har det vært en mekler. Anonymkode: e119b...c67 2
share123 Skrevet 9. juni 2019 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man blir ikke presset til å signere noe som helst. Og det er bare deg og barnefar. I noen tilfeller 2 meklere, men de gangene jeg har vært til mekling har det vært en mekler. Anonymkode: e119b...c67 nei siden i min inkalling er det 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #4 Skrevet 9. juni 2019 Min erfaring: mor og far, 1 mekler, 0 signeringer, Anonymkode: 647be...513
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #5 Skrevet 9. juni 2019 Hei. Min erfaring med mekling med barnefar. møttes på ett kontor med en mekler var kun oss 3. Barnefar og jeg ble enige oss i mellom mekleren var bare der for å komme med forslag, og ideer.. han skrev det vi ble enige om ned og vi skrev under barnefar og jeg. Han hadde ingenting med det å gjøre enn å få oss til en enighet. tror man kan ha med seg foreldre / kjæreste. Anonymkode: 2cdd6...ba3
share123 Skrevet 9. juni 2019 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring: mor og far, 1 mekler, 0 signeringer, Anonymkode: 647be...513 kan jeg si at jeg vil bare det skal være meg å barnefar? fordi barnefars far blander seg i alt å bare han som snakker å ikke barnefar..
VoodooChild Skrevet 9. juni 2019 #7 Skrevet 9. juni 2019 15 minutter siden, share123 skrev: kan jeg si at jeg vil bare det skal være meg å barnefar? fordi barnefars far blander seg i alt å bare han som snakker å ikke barnefar.. Mekling ved samlivsbrudd/barnefordeling foregår kun mellom mor og far som har gått fra hverandre. Ingen andre har rett til å være tilstede.
share123 Skrevet 9. juni 2019 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2019 1 time siden, VoodooChild skrev: Mekling ved samlivsbrudd/barnefordeling foregår kun mellom mor og far som har gått fra hverandre. Ingen andre har rett til å være tilstede. jeg har aldri vert sammen eller bodd med barnefar å barnefar er veldig fraværende som gjør at jeg vil ha alene foreldreansvar å pga mye konflikt å vi sammerbeider ikke
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #9 Skrevet 9. juni 2019 3 timer siden, share123 skrev: jeg har aldri vert sammen eller bodd med barnefar å barnefar er veldig fraværende som gjør at jeg vil ha alene foreldreansvar å pga mye konflikt å vi sammerbeider ikke Dersom barnefar går til retter vil han få foreldreansvar. Du har jo fått svar på det i de ørtenhundreogførti andre tråden du har laget om det samme. På mekling er det kun deg og bf! Anonymkode: 8ba60...c55
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #10 Skrevet 9. juni 2019 De på meklingskontoret har aboslutt INGEN MAKT. Vet at på mange kontorer utøver de en del press for at foreldre skal komme en enighet, da uavhengig av hva som er til barnets beste. De kjenner ofte ikke til regelverket heller, så her må du selv passe på. Hva angår foreldreansvar, så vil han få det dersom han tar saken til, men jeg hadde ikke bare signert det over på ett to tre. Kom først til enighet om samvær, så får han følge det opp før foreldreansvar. Og nei, ingen andre enn deg og barnefaren får komme inn til meklingen med mindre dere begge er enige om annet. Her kan du lese om anbefalinger ved samvær https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/foreldreansvar-og-samvarsrett/id611487/ Anonymkode: 6898b...fd7 1
share123 Skrevet 10. juni 2019 Forfatter #11 Skrevet 10. juni 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: De på meklingskontoret har aboslutt INGEN MAKT. Vet at på mange kontorer utøver de en del press for at foreldre skal komme en enighet, da uavhengig av hva som er til barnets beste. De kjenner ofte ikke til regelverket heller, så her må du selv passe på. Hva angår foreldreansvar, så vil han få det dersom han tar saken til, men jeg hadde ikke bare signert det over på ett to tre. Kom først til enighet om samvær, så får han følge det opp før foreldreansvar. Og nei, ingen andre enn deg og barnefaren får komme inn til meklingen med mindre dere begge er enige om annet. Her kan du lese om anbefalinger ved samvær https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/foreldreansvar-og-samvarsrett/id611487/ Anonymkode: 6898b...fd7 hun er bare 4 måneder å jeg ammer enda så litt vanskeligt å han kan ta henne med seg hjem
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #12 Skrevet 11. juni 2019 På 9.6.2019 den 18.50, VoodooChild skrev: Mekling ved samlivsbrudd/barnefordeling foregår kun mellom mor og far som har gått fra hverandre. Ingen andre har rett til å være tilstede. jeg har aldri vert sammen eller bodd med barnefar, å var alene hele gravidteten Anonymkode: 2440e...8b7
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #13 Skrevet 16. juni 2019 På 11.6.2019 den 2.18, AnonymBruker skrev: jeg har aldri vert sammen eller bodd med barnefar, å var alene hele gravidteten Anonymkode: 2440e...8b7 Da trenger dere ikke mekling, det er kun for par som har bodd sammen. Anonymkode: 41470...7f0 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #14 Skrevet 20. juni 2019 På 16.6.2019 den 10.34, AnonymBruker skrev: Da trenger dere ikke mekling, det er kun for par som har bodd sammen. Anonymkode: 41470...7f0 jeg var forrige fredag , 0 enighet fikk bare meklingsattest Anonymkode: 2440e...8b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå