Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Kjæresten min er fra Åfjord, og vi har snakket om at når han er ferdige med sine studier neste år (jeg er ferdig i år) så har han lyst å flytte hjem til hjemkommunen. Jeg har vært der bare et par ganger, og møtt familien hans og sånn - men lurer på. Hvordan er det å bo der? Jeg er fra et større sted, og er litt redd for at det er vanskelig å bli kjent med folk. Hvordan er det for barn å vokse opp der? Jeg har ett barn fra før, og lurer på oppvekstmiljø osv. 

Anonymkode: f5994...dda

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor i Åfjord?:) 

Anonymkode: 86f41...59c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har familie derfra og våre aller beste ferier som barn var når vi besøkte dem. Familien har barn på samme alder som meg, og de hadde en fantastisk oppvekst. Det er mange barnefamilier der, skal jeg tro dem :)

Anonymkode: 5a934...ce0

AnonymBruker
Skrevet

Det er et knøttlite sted, men hvis man liker små kommuner for der vel sikkert bra 😳

Anonymkode: b3852...c9e

AnonymBruker
Skrevet

Det er et lite sted  med både sjø og fjell i umiddelbar nærhet. Det er heller ikke langt til Trondheim, så man kan fint ta en dagstur dit. De har en videregående skole der også, så ev. barn må ikke flytte derfra for å begynne på VGs. Det er et sosialt sted med et rikt kulturliv. Anbefales!

Anonymkode: 05fda...337

AnonymBruker
Skrevet

Et bra sted å være, helt til vindmøllene tok over. Det må være trist å bo i en kommune, der folk og politikere ikke ser sitt eget beste. Du kommer i kontakt med folk via skolen og kulturaktiviteter. Og Bygdedyret bor der også. 

Anonymkode: 3d2e4...4b4

AnonymBruker
Skrevet

Det er skikkelig bøgda

Anonymkode: bb54a...eb9

• Liker 3
Skrevet
På 9.6.2019 den 16.18, AnonymBruker skrev:

Hei. Kjæresten min er fra Åfjord, og vi har snakket om at når han er ferdige med sine studier neste år (jeg er ferdig i år) så har han lyst å flytte hjem til hjemkommunen. Jeg har vært der bare et par ganger, og møtt familien hans og sånn - men lurer på. Hvordan er det å bo der? Jeg er fra et større sted, og er litt redd for at det er vanskelig å bli kjent med folk. Hvordan er det for barn å vokse opp der? Jeg har ett barn fra før, og lurer på oppvekstmiljø osv. 

Anonymkode: f5994...dda

Du vil hate Åfjord, få ham til å flytte til Bjugn/Ørland. 

AnonymBruker
Skrevet
På 10.6.2019 den 1.05, AnonymBruker skrev:

Det er et lite sted  med både sjø og fjell i umiddelbar nærhet. Det er heller ikke langt til Trondheim, så man kan fint ta en dagstur dit. De har en videregående skole der også, så ev. barn må ikke flytte derfra for å begynne på VGs. Det er et sosialt sted med et rikt kulturliv. Anbefales!

Anonymkode: 05fda...337

Dette. 🙂

Anonymkode: eba15...0b1

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, O.G. skrev:

Du vil hate Åfjord, få ham til å flytte til Bjugn/Ørland. 

Åååhh.....  Disse evige idiotiske bygdenabostriden, det er akkurat like bra/ille begge steder.

Anonymkode: f807f...097

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åååhh.....  Disse evige idiotiske bygdenabostriden, det er akkurat like bra/ille begge steder.

Anonymkode: f807f...097

Det er det ikke nei, Åfjord er noe helvete innestengt. 

AnonymBruker
Skrevet

Syns Åfjord er fantastisk og kunne godt bodd der! :) 

Anonymkode: 0eabe...0c8

AnonymBruker
Skrevet

Fosen! Jeg ville valgt Fosen i alle fall. 

Anonymkode: 00313...a8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...