AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #1 Skrevet 9. juni 2019 Hei. Kjæresten min er fra Åfjord, og vi har snakket om at når han er ferdige med sine studier neste år (jeg er ferdig i år) så har han lyst å flytte hjem til hjemkommunen. Jeg har vært der bare et par ganger, og møtt familien hans og sånn - men lurer på. Hvordan er det å bo der? Jeg er fra et større sted, og er litt redd for at det er vanskelig å bli kjent med folk. Hvordan er det for barn å vokse opp der? Jeg har ett barn fra før, og lurer på oppvekstmiljø osv. Anonymkode: f5994...dda
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #3 Skrevet 9. juni 2019 Jeg har familie derfra og våre aller beste ferier som barn var når vi besøkte dem. Familien har barn på samme alder som meg, og de hadde en fantastisk oppvekst. Det er mange barnefamilier der, skal jeg tro dem Anonymkode: 5a934...ce0
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #4 Skrevet 9. juni 2019 Det er et knøttlite sted, men hvis man liker små kommuner for der vel sikkert bra 😳 Anonymkode: b3852...c9e
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #5 Skrevet 9. juni 2019 Det er et lite sted med både sjø og fjell i umiddelbar nærhet. Det er heller ikke langt til Trondheim, så man kan fint ta en dagstur dit. De har en videregående skole der også, så ev. barn må ikke flytte derfra for å begynne på VGs. Det er et sosialt sted med et rikt kulturliv. Anbefales! Anonymkode: 05fda...337
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #6 Skrevet 10. juni 2019 Et bra sted å være, helt til vindmøllene tok over. Det må være trist å bo i en kommune, der folk og politikere ikke ser sitt eget beste. Du kommer i kontakt med folk via skolen og kulturaktiviteter. Og Bygdedyret bor der også. Anonymkode: 3d2e4...4b4
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #7 Skrevet 10. juni 2019 Det er skikkelig bøgda Anonymkode: bb54a...eb9 3
Gjest O.G. Skrevet 11. juni 2019 #8 Skrevet 11. juni 2019 På 9.6.2019 den 16.18, AnonymBruker skrev: Hei. Kjæresten min er fra Åfjord, og vi har snakket om at når han er ferdige med sine studier neste år (jeg er ferdig i år) så har han lyst å flytte hjem til hjemkommunen. Jeg har vært der bare et par ganger, og møtt familien hans og sånn - men lurer på. Hvordan er det å bo der? Jeg er fra et større sted, og er litt redd for at det er vanskelig å bli kjent med folk. Hvordan er det for barn å vokse opp der? Jeg har ett barn fra før, og lurer på oppvekstmiljø osv. Anonymkode: f5994...dda Du vil hate Åfjord, få ham til å flytte til Bjugn/Ørland.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #9 Skrevet 11. juni 2019 På 10.6.2019 den 1.05, AnonymBruker skrev: Det er et lite sted med både sjø og fjell i umiddelbar nærhet. Det er heller ikke langt til Trondheim, så man kan fint ta en dagstur dit. De har en videregående skole der også, så ev. barn må ikke flytte derfra for å begynne på VGs. Det er et sosialt sted med et rikt kulturliv. Anbefales! Anonymkode: 05fda...337 Dette. 🙂 Anonymkode: eba15...0b1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #10 Skrevet 11. juni 2019 2 timer siden, O.G. skrev: Du vil hate Åfjord, få ham til å flytte til Bjugn/Ørland. Åååhh..... Disse evige idiotiske bygdenabostriden, det er akkurat like bra/ille begge steder. Anonymkode: f807f...097 1
Gjest O.G. Skrevet 11. juni 2019 #11 Skrevet 11. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Åååhh..... Disse evige idiotiske bygdenabostriden, det er akkurat like bra/ille begge steder. Anonymkode: f807f...097 Det er det ikke nei, Åfjord er noe helvete innestengt.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #12 Skrevet 11. juni 2019 Syns Åfjord er fantastisk og kunne godt bodd der! Anonymkode: 0eabe...0c8
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #13 Skrevet 14. juni 2019 Fosen! Jeg ville valgt Fosen i alle fall. Anonymkode: 00313...a8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå