Gjest siri piri Skrevet 29. april 2005 #1 Skrevet 29. april 2005 dropper alltid foundation, gidder ikke, er morratrøtt, trenger egentlig ikke osv. men ønsker å ha en slags base likevel, f eks farget dagkrem. merker meg tipsene om clinique city block og E. Arden sin. men det jeg lurer på er om det finnes noe enklere f eks en stick av noe slag? men uten å etterlate noe tykt lag på huden. så det burde kanskje bli en av de nevnte ovenfor alikevel? er så forbaska trøtt og grinite om morgenen så det er utrolig hvor mye en enkel/lett på huden/rask sminke faktisk kan påvirke de første timene av dagen min...
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2005 #2 Skrevet 29. april 2005 Kanskje det holder med bare pudder? Men vær forsiktig med påføringen! Jeg bruker ofte bare litt concealer og pudder, ser fint ut Ellers synes jeg det fine med farget dagkrem er at man bare kan smøre det på som en fuktighetskrem. Mer jobb med foundation.
Gjest Formosiss Skrevet 30. april 2005 #3 Skrevet 30. april 2005 Bland foundation med vanlig krem :-)
Morea Skrevet 30. april 2005 #4 Skrevet 30. april 2005 Prøv ut Dior sin foundation spray. Dekker så mye du vil og er morsom å påføre. (Den skal påføres med en "Zorro-bevegelse" sa dama i parfymeriet... :o ) Jeg har den ikke selv, prøvde den her en dag. Ble faktisk et fint resultat dersom du ikke trenger dekkende makup.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 30. april 2005 #5 Skrevet 30. april 2005 Prøv ut Dior sin foundation spray. Dekker så mye du vil og er morsom å påføre. (Den skal påføres med en "Zorro-bevegelse" sa dama i parfymeriet... :o ) Jeg har den ikke selv, prøvde den her en dag. Ble faktisk et fint resultat dersom du ikke trenger dekkende makup. Den høres jo unektelig spennende ut. Noen som har prøvd den? Hvordan er konsistensen på farget dagkrem? Er den vanskelig å få jevn?
Gjest Diana Skrevet 1. mai 2005 #6 Skrevet 1. mai 2005 Ja,denne hørtes jo bra ut. Har ikke sett den i parfymerier enda jeg.. :o hvor mye koster denne? Er det ikke litt vanskelig å få det ordentlig...tenker på at man får noen i håret osv. Liker godt produkter fra Dior...Skal kjøpe denne så fort jeg finner en!
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #8 Skrevet 1. mai 2005 Ja,denne hørtes jo bra ut. Har ikke sett den i parfymerier enda jeg.. :o hvor mye koster denne? Er det ikke litt vanskelig å få det ordentlig...tenker på at man får noen i håret osv. Liker godt produkter fra Dior...Skal kjøpe denne så fort jeg finner en! Jeg leste et sted at det er veldig lett å spraye ned hele badet og klærne, men har ikke prøvd selv.
Morea Skrevet 1. mai 2005 #9 Skrevet 1. mai 2005 Når jeg prøvde den ble det ikke noe gris i hår eller omgivelser. Men det er en teknikk en må bruke. Det eneste som må korrigeres er å jevne ut litt under øynene. Jeg synes vanlig foundation er helt greit å bruke, men denne er sikkert veldig kjekk når en er ute og trenger å friske opp litt.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #11 Skrevet 1. mai 2005 Når du er i varmen ,villle jeg brukt bare mineral foundations og veil oppa .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå