Gå til innhold

Samboer blir irritert for at jeg har ryddet i hagen han!!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor i et hus hvor det er helt gjengrodd bak. Han løfter sjelden en finger om jeg ikke maser og maser. Og da blir han sint. Vi kan sjelden gjøre noe her hjemme uten at han får hjelp av faren sin. 

Uansett, nå har jeg ryddet i hagen, eller 1/3 av den da. Jeg jobber og studerer og har barn, så tiden begrenser seg. Nå er han sint for at hageavfall ligger i en haug i hagen, bak huset. Grunnen til at det ikke er kjørt bort er pga trillebåren er full av ting fordi han ikke har tømt garasjen. Det er noen ting som han satte der etter at JEG ryddet boden som han har lovt å kjøre bort. 

Han har da virkelig ikke grunn til å bli sint han?? 

Anonymkode: 87127...522

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Få deg en kompost! (Edit:  Ved nærmere ettersyn, ser det jo ut til at du ikke har tenkt å kjøre det så langt, siden du har tenkt å gjøre det med trillebår :) ) 

Han har ikke grunn til å bli sint. Legg an en smiskete tone og få ham med deg ut til felles innsats. 

Endret av absinthia
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så...hvis han må rydde hagen, blir han sint, og når du rydder hagen, blir han også sint. Jeg hadde en eks som var sånn, utsatte alt mulig i evigheter, og om jeg gjorde det unna ble han kjempesur. Eksempel: Etter at et skapdørhengsel hadde vært ødelagt i et par år(han skulle fikse den, sa han), så orket jeg ikke mer og reparerte hengselet. Tok meg ti minutter.

Forslaget om kompost høres ut som en god idé, men nå var vel greia at TS uansett trenger trillebåren til å få flyttet på hageavfallet, men trillebåren er full av skrot som samboeren har etterlatt seg.

Anonymkode: 829dc...f13

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg hadde 'kjørt bort' ham fremfor avfallet for å være ærlig. 

Anonymkode: 96363...59a

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Du får kjøpe egen trillebår! Og fikse en kompost! 

Anonymkode: 7fa77...03a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke råde deg til å smiske og "spille noen spill". Hver ærlig og vis han hva du ønsker i livet ditt. Du ønsker en mann som behandler deg med minstemål av respekt.

Anonymkode: 5d702...3e5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kansje han synes at rotet er værre om det samlest i en haug, enn om det ligger spredt utover? For da flytter det rotter inn i haugen. eller den synes bedre.

Anonymkode: 99e4c...645

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...