AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #1 Skrevet 9. juni 2019 Hva anbefaler dere som har erfaring eller jobber i bgh? Hva funker best? Anonymkode: 4bb78...cda
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #2 Skrevet 9. juni 2019 Jobber i bhg og vil anbefale to-delt regnsett fremfor heldress. Det er så greit å bare kunne ta på regnbulsen dersom det er vått på bakken om morgenen eller har regnet. Så er det greit å kunne ta av og på regnjakken dersom man er ute hele dagen på våren feks og det mildt ute men kommer noen regnbyger. Det viktigste er at klærne er myke og lette å bevege seg i, det gjelder alle barn men spesielt viktig hos de minste. Anonymkode: e4baf...f5b 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #3 Skrevet 9. juni 2019 Gjerne både og mener jeg: både en regndress og et tegnsett med bukse og jakke, om man har mulighet til det. Har ikke noen spesielle merker som er bedre enn andre- er det skikkelig vått blir ungene gjennomvåte uansett etter min erfaring. Anonymkode: bacf2...739 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #4 Skrevet 9. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jobber i bhg og vil anbefale to-delt regnsett fremfor heldress. Det er så greit å bare kunne ta på regnbulsen dersom det er vått på bakken om morgenen eller har regnet. Så er det greit å kunne ta av og på regnjakken dersom man er ute hele dagen på våren feks og det mildt ute men kommer noen regnbyger. Det viktigste er at klærne er myke og lette å bevege seg i, det gjelder alle barn men spesielt viktig hos de minste. Anonymkode: e4baf...f5b Tusen takk for svar! Det er en jungel av klær, og det hjelper veldig med slike gode råd 😊 Jeg vurderer et sett fra Didrikson + en ekstra bukse ( har skalljakker) så har hn litt å bytte på. Anonymkode: 4bb78...cda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå