Gå til innhold

Regntøy 1.5-2 år Barnehage

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva anbefaler dere som har erfaring eller jobber i bgh? Hva funker best? 

Anonymkode: 4bb78...cda

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jobber i bhg og vil anbefale to-delt regnsett fremfor heldress. Det er så greit å bare kunne ta på regnbulsen dersom det er vått på bakken om morgenen eller har regnet. Så er det greit å kunne ta av og på regnjakken dersom man er ute hele dagen på våren feks og det mildt ute men kommer noen regnbyger.

Det viktigste er at klærne er myke og lette å bevege seg i, det gjelder alle barn men spesielt viktig hos de minste.

Anonymkode: e4baf...f5b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjerne både og mener jeg: både en regndress og et tegnsett med bukse og jakke, om man har mulighet til det. Har ikke noen spesielle merker som er bedre enn andre- er det skikkelig vått blir ungene gjennomvåte uansett etter min erfaring. 

Anonymkode: bacf2...739

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jobber i bhg og vil anbefale to-delt regnsett fremfor heldress. Det er så greit å bare kunne ta på regnbulsen dersom det er vått på bakken om morgenen eller har regnet. Så er det greit å kunne ta av og på regnjakken dersom man er ute hele dagen på våren feks og det mildt ute men kommer noen regnbyger.

Det viktigste er at klærne er myke og lette å bevege seg i, det gjelder alle barn men spesielt viktig hos de minste.

Anonymkode: e4baf...f5b

Tusen takk for svar! Det er en jungel av klær, og det hjelper veldig med slike gode råd 😊

Jeg vurderer et sett fra Didrikson + en ekstra bukse ( har skalljakker) så har hn litt å  bytte på. 

Anonymkode: 4bb78...cda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...