AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #1 Del Skrevet 9. juni 2019 Er det noen her som bor eller har bodd i "umøblert 1 roms med hems for single" i Sogn Studentby? Jeg prøver å finne ut hvor stor seng det er plass til på hemsen - og har dessverre ikke klart å finne utav det. SiO sier de ikke vet, så da prøver jeg her. Hvis noen har mål av hemsen, eller vet hvor stor seng de selv har eller har hatt der oppe blir jeg utrolig takknemlig! Jeg flytter inn fra et godt stykke unna, og det hadde vært fint å vite om jeg skal ta med senga jeg allerede har, eller om jeg må kjøpe ny på IKEA den dagen. Setter også pris på erfaringer med Sogn Studentby! Anonymkode: 62a23...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #2 Del Skrevet 9. juni 2019 Hva skal du med seng på en hems? Anonymkode: 82aa8...002 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #3 Del Skrevet 9. juni 2019 Fra det jeg kan huske fra de leilighetene så er det snakk om en type hems du har plass til å legge en madrass på.. Ikke snakk om noen egen seng liksom.. 🤔 Anonymkode: e4970...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #4 Del Skrevet 9. juni 2019 Ja men hjelpes - jeg snakker om madrasstørrelse... Jeg har ikke tenkt å ha en hel seng oppå der. Det kom tydeligvis ikke klart nok frem. TS Anonymkode: 62a23...b9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå