Gå til innhold

Noen som faktisk har opplevd at en mann har mistet lysten etter at du hadde kledd av deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hører folk si i både filmer og i virkeligheten at en mann takker aldri nei til en naken kvinne han liker. Han har det skjedd noen? At litt valker, cellulitter, arr, hengepupper eller andre ting har gjort at han ombestemte seg?

Anonymkode: 32b79...8a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Aldri ! -og jeg har hatt tallrike, svært synlige strekkmerker siden tenårene, pga graviditet. 

Min erfaring er at menn faktisk har et fornuftig syn på slikt. 

Endret av absinthia
  • Liker 6
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Aldri, de blir bare mer vil når klærne faller, og jeg har cellulitter på lår og rumpe

Skrevet

Aldri dumpet ei dame for kroppen nei. Oppførselen derimot... (men da har vi ikke vært i nærheten av samme seng)

Motsatt derimot har jeg opplevd to ganger. Der dama har bare tatt med seg pickpakket sitt å dratt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Aldri dumpet ei dame for kroppen nei. Oppførselen derimot... (men da har vi ikke vært i nærheten av samme seng)

Motsatt derimot har jeg opplevd to ganger. Der dama har bare tatt med seg pickpakket sitt å dratt.

Oi. Vet du hvorfor? Sa hun hvorfor? Så utrolig frekt. 

Anonymkode: 458bf...d31

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Han dro ikke, men han sendte en melding rett etter han dro og sa at han var veldig skuffet over at jeg ikke hadde vokset underlivet og at hvis jeg ville ha mere kontakt så måtte jeg gjøre det. 

Anonymkode: 506ae...6f5

• Liker 5
Skrevet

Hvis jeg føler hun ikke ser bra ut, oppmuntrer og kysser jeg hun desto enda mere❤️...så enkelt er det🤫

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han dro ikke, men han sendte en melding rett etter han dro og sa at han var veldig skuffet over at jeg ikke hadde vokset underlivet og at hvis jeg ville ha mere kontakt så måtte jeg gjøre det. 

Anonymkode: 506ae...6f5

Synd han ikke avslørte seg som en idiot først, så kunne du ha gått.

Anonymkode: b3745...51d

• Liker 17
Skrevet

Nei, menn er fine sånn... 🙂 I allfall de tre jeg har kastet klærne med🙂

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oi. Vet du hvorfor? Sa hun hvorfor? Så utrolig frekt. 

Anonymkode: 458bf...d31

Jepp.

Mange damer har mindreverdighetskomplekser. De hører ikke på hva mannen sier og liker. Så når klærne faller så dukker mindreverdighetskompleksene frem og får fritt spillerom som når jeg står der med sportskropp og de ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ei som skryter av å ha sendt mange menn ut døra når det viser seg at p****n er for liten. Hun bor usentralt så er sikkert ikke kjempeartig å bli kasta ut midt på natta og så måtte prøve å komme seg hjem. 

Anonymkode: 8be91...ee2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ei som skryter av å ha sendt mange menn ut døra når det viser seg at p****n er for liten. Hun bor usentralt så er sikkert ikke kjempeartig å bli kasta ut midt på natta og så måtte prøve å komme seg hjem. 

Så utrolig dårlig gjort!

(Hilsen jente)

Anonymkode: 1d0fd...0bd

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jepp.

Mange damer har mindreverdighetskomplekser. De hører ikke på hva mannen sier og liker. Så når klærne faller så dukker mindreverdighetskompleksene frem og får fritt spillerom som når jeg står der med sportskropp og de ikke. 

Det kan jeg nesten forstå. Jeg tør ikke sjekke opp menn som ser veldig trent ut, selv om jeg aldri har fått kritikk for min ikke akkurat topptrente kropp. Er vel redd for at de skal disse meg eller noe. Utrolig teit, egentlig, for jeg er fin i senga og det er vel kanskje det som teller mest?

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jepp.

Hva sier du da? "Du er fin nok" eller "Du sa jo du likte å holde deg i form"?

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så stygt gjort...

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jeg nesten forstå. Jeg tør ikke sjekke opp menn som ser veldig trent ut, selv om jeg aldri har fått kritikk for min ikke akkurat topptrente kropp. Er vel redd for at de skal disse meg eller noe. Utrolig teit, egentlig, for jeg er fin i senga og det er vel kanskje det som teller mest?

Hvorfor ikke? Fordi jeg er trent betyr ikke det at jeg ikke liker deg selv om du har ti kg for mye? Jeg blir aldri med damer jeg ikke liker. Liker jeg dama så går jeg all inn for henne. Jeg gir komplimenter i massevis. Desverre tror noen damer jeg kødder med dem. Det sårer masse. 

Det finnes sikkert de som disser deg, men tror nok majoriteten ikke gjør det. Liker du fyren med sportskroppen du ser hver gang du er ute så gå for ham. Det kan være gjensidig. ;)

• Liker 13
Skrevet
19 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jepp.

Frank Løke, dat u??:hoho:

• Liker 11
Skrevet
10 minutter siden, visp skrev:

Hva sier du da? "Du er fin nok" eller "Du sa jo du likte å holde deg i form"?

Jeg blir veldig lei meg egentlig. Prøver å få frem at de er vakkre, gode og at jeg har lyst på dem. Men det er vanskelig å si noe når døra lukkes. De tror ikke på meg. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Jeg blir veldig lei meg egentlig. Prøver å få frem at de er vakkre, gode og at jeg har lyst på dem. Men det er vanskelig å si noe når døra lukkes. De tror ikke på meg. 

Hører merkelig ut. Har man kommet til det punktet at klærne faller, så er man vel ganske interessert i å fullføre vel.

Skrevet

Nei. Men jeg er ganske kritisk til egen kropp til tider, så er ikke helt komfortabel med å kle helt av meg foran andre. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...