Gå til innhold

Vurderer å knulle en svenske i ræva

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Neste helg blir det tur til Stockholm med gutta, og da regner jeg med å plukke opp ei svensk "skreppe" på Stureplan. Har booket hotellsuite i nærheten, og alt ligger til rette for at det blir en fuktig kveld – både på byen og i senga.

Selv om jeg har knulla en del svensker, kom jeg til å tenke på at jeg aldri har knulla ei i ræva. Så det blir jo målet mitt denne gangen. Men nå i disse hysteriske/venstrevridde tider, må man jo få samtykke for alt man gjør med ei dame for å ikke bryte svensk lov. D.v.s. at jeg faktisk må spørre om å få knulle henne i ræva, og det er for så vidt greit. Men hvordan bør man si dette på svensk uten at der høres helt jalla ut?

Planen var å stryke en finger forsiktig over anus og deretter spørre om jeg kan stikke den inn. Men nå kan man jo bli straffeforfulgt for å bare legge fingeren der, så jeg må belage meg på å spørre uten noen som helst form for berøring.

"Usjekta, men kan jäg sticke penis i anus" er jo ikke veldig pirrende, ei heller "Vell ni ha pølse i lompe". Jeg kan for så vidt spørre "Skal vi ha analsex", men dét blir for medisinsk.

Så dersom noen har noen tips tar jeg gjerne dette imot :)

PS! Jeg ser nå at dette nesten virker som en tulletråd, men jeg er helt seriøst. Slik har det blitt når Sverige velger hysteria fremfor fornuft.

Anonymkode: 4c777...c27

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tror du skal holde deg hjemme jeg. 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 37
Skrevet

Du fyller bare ut RS-0062 og leverer. Behold en kopi.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Svenskene har jo en samtykke-app for alt dette da, du logger bare inn med bank-ID og passnummer. Mange valg inne i selve appen, og alle samtykker holder i retten.

Anonymkode: 0ada5...977

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svenskene har jo en samtykke-app for alt dette da, du logger bare inn med bank-ID og passnummer. Mange valg inne i selve appen, og alle samtykker holder i retten.

Trodde først du tullet, men fant appen. Tusen takk! Da blir det nok rævknulling til helgen. Håper det finnes en funksjon for munnsprut også :)

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samtykket, på app eller ei, kan trekkes tilbake når som helst. Og da er det like mye voldtekt.

Det beste er om du har vitner til akten. Gjerne hennes venninner, så det gir bedre troverdighet. Få to av venninne hennes til å være i rommet for å passe på. Blir du usikker på om du har samtykket til noe eller om det er trukket tilbale er det bare å konferere med venninne hennes underveis.

Anonymkode: d70c4...3d1

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du bør virkelig finpusse svensken din om du tenker å sjarmere noen, i teksten din spør du om du kan ‘strikke penis i anus’. Hold deg hjemme du.

Anonymkode: f5136...490

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ikke syk, jeg er bare svensk :) Ha ha ha ha helt absurd.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samtykket, på app eller ei, kan trekkes tilbake når som helst. Og da er det like mye voldtekt.

Det beste er om du har vitner til akten. Gjerne hennes venninner, så det gir bedre troverdighet. Få to av venninne hennes til å være i rommet for å passe på. Blir du usikker på om du har samtykket til noe eller om det er trukket tilbale er det bare å konferere med venninne hennes underveis.

Anonymkode: d70c4...3d1

Men da er man i hvert fall tryggere. Venninnene hennes ville jeg nok ikke hatt der, så det måtte i så fall bli et nøytralt vitne. Men en app bør holde :)

TS

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør virkelig finpusse svensken din om du tenker å sjarmere noen, i teksten din spør du om du kan ‘strikke penis i anus’. Hold deg hjemme du.

Anonymkode: f5136...490

Haha! Ja, der kan du se 😂

Turen er betalt, og ballene skal tømmes. Så da får jeg øve litt på svensk i mellomtiden ;)

TS

Skrevet

Noen ganger blir jeg så flau over menn. Så vulgært og ekkelt. Husk at norske menn har godt rykte. Så er det dem som deg da. Uff!! 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Jeg er ikke syk, jeg er bare svensk :) Ha ha ha ha helt absurd.

Fullstendig sykt. Men hva annet kan man vente seg at et land som har kvinnelige representater som lar seg underkue av iranske menn på deres statsbesøk til Iran.

TS

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Noen ganger blir jeg så flau over menn. Så vulgært og ekkelt. Husk at norske menn har godt rykte. Så er det dem som deg da. Uff!! 

Er jeg ekkel som vil knulle noen i rompa? Eller er mottakeren ekkel?

Eller kan det kanskje tenkes at man i 2019 ikke kun trenger å ha sex i misjonærstillingen?

TS

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eller kan det kanskje tenkes at man i 2019 ikke kun trenger å ha sex i misjonærstillingen?

TS

Tror ikke det var det hun mente. 

Det er bare hele holdningen din som er ekkel. 

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS

Orker ikke. Enten er du dum eller så gjør du deg dum. Lite stil på deg. Null stil egentlig. Over alt hvor jeg reiser gir folk tommel opp for norske menn. Men dere unntak fins. Nå skal jeg ut og gå tur. Tror du hadde hatt godt av det også. 

• Liker 7
Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vell ni ha pølse i lompe".

Svensker vet ikke hva lompe er, så der kan du ryke på 14 år på isolat.

Ellers virker planen din ufeilbar.

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Tror ikke det var det hun mente. 

Det er bare hele holdningen din som er ekkel. 

Javel, så holdningen min om at jeg vil forsikre meg om at dama samtykker er en dårlig holdning? Det finnes mange nordmenn som ikke en gang er klart over den nye absurde samtykkeloven i Sverige, og at jeg vil er å holde meg innenfor loven. Jeg spurte bare om tips om hvordan jeg skal gå frem når jeg ønsker analsex.

Eller har du fordommer mot at det finnes mennesker som tenner på analsex? "Ekkel" er et simpelt og usaklig svar.

TS

Skrevet

Samme hva du gjør, IKKE forsøk deg på å si noe svensk i alle fall, for å lese dette fikk øynene mine til å blø :fnise:

Hilsen en som har bodd i Sverige

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Du kjøper deg en hore, enkelt og greit. Inngå gjerne en skriftlig avtale med den prostituerte før dere setter i gang med kos, avtalen bør være underskrevet av begge parter og den prostituerte bør snakke meget godt svensk eller engelsk. Husk for all del kondom og hvis du bor i Oslo er det en god ide å gå på Olafiaklinikken i sentrum etter du kommer hjem. God tur!

Anonymkode: f1983...24a

• Liker 1
Skrevet

Du klarer ikke si det på norsk uten å høres jalla ut, så lykke til med å si det på svensk.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...