Gå til innhold

Dere med leilighet på 75 kvm eller mindre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen av dere vaskehjelp? 

Anonymkode: 45e99...9e3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har 70 kvm, vi er to voksne og to små barn. Har ikke vaskehjelp, begge voksne har armer på kroppen.

Anonymkode: 489a0...d3f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vaskehjelp på leilighet under 75kvm, hvor lat går det an å bli?

Anonymkode: 0e90a...ac1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bor alene på 60kvm så vaskehjelp er ikke aktuelt. 

Anonymkode: 88e8b...44b

AnonymBruker
Skrevet

Skulle gjerne hatt. Greier ikke holde det rent, har vært alvorlig deprimert i over to år.

Anonymkode: a6782...788

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle gjerne hatt. Greier ikke holde det rent, har vært alvorlig deprimert i over to år.

Sykmeldt for det samme. Men siden jeg bor alene er det ikke noe krise om det er skittent i perioder. Du kan få hjelp av psykisk helse om du søker Nav tror jeg. Kunne sikkert gjort det jeg og men det føles ekkelt at det skal komme fremmede hit mens jeg ligger i sengen. Jeg er glad dagene jeg greier sette på en vaskemaskin. Har sluttet å sammenligne meg med hva andre får til og de dagene jeg greier vaske kan redde hele dagen. For det tyder på at jeg blir bedre. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sykmeldt for det samme. Men siden jeg bor alene er det ikke noe krise om det er skittent i perioder. Du kan få hjelp av psykisk helse om du søker Nav tror jeg. Kunne sikkert gjort det jeg og men det føles ekkelt at det skal komme fremmede hit mens jeg ligger i sengen. Jeg er glad dagene jeg greier sette på en vaskemaskin. Har sluttet å sammenligne meg med hva andre får til og de dagene jeg greier vaske kan redde hele dagen. For det tyder på at jeg blir bedre. 

Sitter inne å be om hjelp til sånt her også. Klarer å jobbe, men ingenting annet. Bor også alene, så ikke krise her heller. Snart ferie, da håper jeg at jeg greier å få vasket litt igjen. Husker faktisk ikke sist jeg vasket gulvene her 🙈

Får du noe hjelp ellers til å bli frisk?

AnonymBruker
Skrevet

65kvm. Hadde vaskehjelp i ca et halvt år pga vi ikke hadde tid. Jeg og mannen jobber opptil 12 timer om dager og da var det deilig å komme hjem til et rent hjem. I tillegg var vaskehjelpen billig. Vi avsluttet fordi jeg ikke følte at hun gjorde en god nok jobb og jeg jobber nå mindre og har tid til det selv. Men det var sykt deilig når jeg slapp det :) 

Anonymkode: ee1da...a19

Skrevet

Er bare meg og guttungen så på 75 kvm så vi trenger overhodet ikke vaskehjelp. :)  Ville ikke hatt noe større heller for da hadde det blitt mer husarbeid og det gidder vi ikke. Har en venninne med 3 barn, mann og 300 kvm hus uten hushjelp, det høres ut som et mareritt det...😨

AnonymBruker
Skrevet

Nei, fysj. Jeg trenger plassen selv. Kan ikke dele kvadratmetrene mine med en vaskehjelp. 

Anonymkode: fbecf...208

AnonymBruker
Skrevet

Har bodd med mannen på 65kvm, og nå på 250kvm. 

Ingen forskjell i mengden husarbeid, vi lager jo akkurat like mye søl og rot. For eksempel er servantene og toalettene (nå tre i stedet for en) rene tre ganger så lenge, fordi de blir brukt mye skjeldnere. 

Anonymkode: 356e8...4d8

AnonymBruker
Skrevet

Kjøkken, gang, bad, stue og ett soverom, tilsammen 67 kvm, greier jeg fint selv. 

Anonymkode: 9c8b8...f7d

Skrevet

For min del har det ikke med størrelsen på boenheten å gjøre, men at noen faktisk tar jobben 🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

74 kvm, så rett under.

Har en her hver 6. uke. ca. Alt imellom tar jeg selv.

Anonymkode: d39d4...648

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har leilighet på 54 kvm. Har vaskehjelp. Ikke så ofte, ikke fast, men dog.

Anonymkode: 7679e...314

AnonymBruker
Skrevet

Som vaskehjelp kan jeg si det er stort sett ungkarer som hyrer inn vask av leiligheter i den størrelsen.

Anonymkode: a79a8...797

AnonymBruker
Skrevet

Hadde før, to ganger i mnd. på 61 kvm. Jeg hater husarbeid! Da fikk vi et spark bak til å rydde ordentlig også. Det var fantastisk å komme hjem dagene hun hadde bært der. Skulle gjerne hatt det enda, men det ble litt vel råflott. Har robotstøvsuger i det minste 😄 

Anonymkode: 4363f...9c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...