mer78 Skrevet 29. august 2002 #1 Skrevet 29. august 2002 jeg skal gifte meg neste år, og trenger noen tips om hvor jeg kan finne fine brudekjoler i bergensområdet!! Har vært innom noen salonger i sentrum, men tenkte kanskje det finnes noen utenfor bykjernen som var interessante. Hjelp mottas med stor takknemlighet!!
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2002 #2 Skrevet 29. august 2002 Gratulerer Vi skal også gifte oss i Bergen neste år Veldig mange anbefaler en salong som ligger på Sotra på Sartor senter. Jeg vet ikke selv hvordan den er, siden min kjole allerede er kjøpt inn, men jeg stoler på venninner som har giftet seg og de kjøpte/leide kjole der ute. Lykke til med jakten
Kaia Skrevet 29. august 2002 #3 Skrevet 29. august 2002 Heisann! Butikken ligger ikke på Sartormen på Hjelteryggen.Første avkjørsel til venstre rett etter broen. Lykke til! Skal forresten også gifte meg i Bergen til neste år...
idak Skrevet 30. august 2002 #4 Skrevet 30. august 2002 Jeg er bare så glad over min kjole !!! Og derfor anbefaler jeg Rannei. Jeg har kjøpt min kjole av henne. idak
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2002 #5 Skrevet 1. september 2002 Mulig du har vært innom denne, men Cleopatra anbefaler jeg. Veldig god service, flinke folk!
Gjest mermaid Skrevet 2. september 2002 #6 Skrevet 2. september 2002 Hei! Har vært på Belle Amie på Hjelteryggen Senter og fnat et bra utvalg kjoler der. Lykke til!
Mrs. H Skrevet 3. september 2002 #7 Skrevet 3. september 2002 Jeg vil også anbefale Belle Amie på Hjelteryggen, god service og flinke folk :-)
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2002 #8 Skrevet 3. september 2002 Kan anbefale brudehuset i sentrum, du har kanskje vært der?? De er vertfall kjempe flinke til å hjelpe og blukke ut kjole. Jeg leide min der da jeg giftet meg i år, fikk kjempe skryt av alle om at kjolen kledde meg kjempe godt, og selv følte jeg at det var meg. Hun på brudehuset så på meg og fant "min" kjole med en gang. Var på Cloepatra først, de var ikke å anbefale, der måtte jeg finne kjolene jeg ville prøve selv, så de var ikke særlig behjelpelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå