AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #1 Del Skrevet 9. juni 2019 Hvordan vasker man trekket til madrass fra IKEA? FĂžlger man instruksjonene sĂ„ krymper trekket (sĂ„nn med glidelĂ„s). NĂ„r man da tar det pĂ„ er det sĂ„ lite at madrassen blir bĂžyd. Hvordan vaske trekket slik at det normalt ut nĂ„r man har det pĂ„? Anonymkode: 7e38f...24e Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #2 Del Skrevet 9. juni 2019 Jeg sender mitt pĂ„ rens jeg. Det har skjedd meg at det krympet, og det er veldig kjedelig. Det er et billig renseri her jeg bor, da benytter jeg anledningen der. Anonymkode: 44b8f...59b Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #3 Del Skrevet 9. juni 2019 FĂžlg vaskeanvisningene Anonymkode: 96a4e...144 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #4 Del Skrevet 9. juni 2019 Du mĂ„ legge pĂ„ trekket med en gang det er ferdig i vaskemaskinen, og la det tĂžrke pĂ„ sengen. Anonymkode: f3803...d1f 2 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #5 Del Skrevet 9. juni 2019 Takk for svar đ skal prĂžve Ă„ ta det pĂ„ madrassen med en gang. HĂ„per det funker. Anonymkode: 7e38f...24e Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #6 Del Skrevet 9. juni 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar đ skal prĂžve Ă„ ta det pĂ„ madrassen med en gang. HĂ„per det funker. Anonymkode: 7e38f...24e Hvor mange grader vasker du det pĂ„? Anonymkode: 8ec35...aa6 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #7 Del Skrevet 9. juni 2019 Vi har madrass fra ikea, og vi vasker trekket pĂ„ 60 grader og henger det pĂ„ klesstativet til tĂžrk. Tar det pĂ„ nĂ„r det er tĂžrt, og det gĂ„r helt fint her iallefall. Anonymkode: 3680b...1df Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ