AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #1 Del Skrevet 9. juni 2019 Hvordan vasker man trekket til madrass fra IKEA? Følger man instruksjonene så krymper trekket (sånn med glidelås). Når man da tar det på er det så lite at madrassen blir bøyd. Hvordan vaske trekket slik at det normalt ut når man har det på? Anonymkode: 7e38f...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #2 Del Skrevet 9. juni 2019 Jeg sender mitt på rens jeg. Det har skjedd meg at det krympet, og det er veldig kjedelig. Det er et billig renseri her jeg bor, da benytter jeg anledningen der. Anonymkode: 44b8f...59b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #3 Del Skrevet 9. juni 2019 Følg vaskeanvisningene Anonymkode: 96a4e...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #4 Del Skrevet 9. juni 2019 Du må legge på trekket med en gang det er ferdig i vaskemaskinen, og la det tørke på sengen. Anonymkode: f3803...d1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #5 Del Skrevet 9. juni 2019 Takk for svar 🙂 skal prøve å ta det på madrassen med en gang. Håper det funker. Anonymkode: 7e38f...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #6 Del Skrevet 9. juni 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar 🙂 skal prøve å ta det på madrassen med en gang. Håper det funker. Anonymkode: 7e38f...24e Hvor mange grader vasker du det på? Anonymkode: 8ec35...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #7 Del Skrevet 9. juni 2019 Vi har madrass fra ikea, og vi vasker trekket på 60 grader og henger det på klesstativet til tørk. Tar det på når det er tørt, og det går helt fint her iallefall. Anonymkode: 3680b...1df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå