Gå til innhold

Tror dere mange ville blitt overrasket om de møtte dere utenfor Kg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en har vært aktiv her inne, så legger en jo merke til de mest kjente brukerne. Må jo si at jeg har stor sans for flere her. Det er mest at noen "ser" meg når jeg syns det jeg skriver er viktig for meg. Det har overrasket meg, og helt ærlig gjort meg både glad og rørt også ☺️

Så er det jo også sånn at noen fekter en litt med. Føler at noen ikke kan fordra meg! Og det er jo greit nok. MEN det som gjør meg litt forvirret er at noen tror jeg er sint. Jeg er nesten aldri sint! Så det jeg tror ville overrasket noen er at jeg faktisk har mye humor! Og for å være helt ærlig har jeg enda ikke følt at jeg ikke kan fordra noen her. Ikke en eneste faktisk. Jeg tenker alltid at vi hadde gått bedre overens om vi møttes.

Hva med dere? 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er såpass rolig og anonym at jeg tror ikke mange har noe særlig inntrykk av meg 😊

Man lager seg jo visse forestillinger om eller bilder av folk man har diskutert med over mange år. Men jeg har diskutert med folk på nett siden jeg var 12, i over 20 år, og det er interessant hvordan man før skilte så tydelig på det "virkelige liv" og det som var på nett.

Jeg velger kanskje å holde litt på det skillet. I mangel av bedre ord, ikke bry meg så mye om hvem og hva jeg diskuterer med. Og får bittelitt panikk om noen foreslår å bli bedre kjent!

• Liker 2
Skrevet

Men en ting er jeg sikker på. Jeg er nok ikke så god på HI. 🤣 blir ikke alltid særlig respons!

Hadde likt om noen responderte her, for å vise eller innrømme noen "skjulte" sider. Hadde jo vært litt fint tenker jeg. 

Skrevet
2 minutter siden, applestories skrev:

Jeg er såpass rolig og anonym at jeg tror ikke mange har noe særlig inntrykk av meg 😊

Man lager seg jo visse forestillinger om eller bilder av folk man har diskutert med over mange år. Men jeg har diskutert med folk på nett siden jeg var 12, i over 20 år, og det er interessant hvordan man før skilte så tydelig på det "virkelige liv" og det som var på nett.

Jeg velger kanskje å holde litt på det skillet. I mangel av bedre ord, ikke bry meg så mye om hvem og hva jeg diskuterer med. Og får bittelitt panikk om noen foreslår å bli bedre kjent!

😄 trenger ikke å bli kjent! Men bare en liten sånn "innrømmelse" Trenger ikke avsløre så mye! Bare at jeg vet med meg selv at det er så stort rom for misforståelser noen ganger. Nå vil jeg huske deg 🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, SoWhat? skrev:

Når en har vært aktiv her inne, så legger en jo merke til de mest kjente brukerne. Må jo si at jeg har stor sans for flere her. Det er mest at noen "ser" meg når jeg syns det jeg skriver er viktig for meg. Det har overrasket meg, og helt ærlig gjort meg både glad og rørt også ☺️

Så er det jo også sånn at noen fekter en litt med. Føler at noen ikke kan fordra meg! Og det er jo greit nok. MEN det som gjør meg litt forvirret er at noen tror jeg er sint. Jeg er nesten aldri sint! Så det jeg tror ville overrasket noen er at jeg faktisk har mye humor! Og for å være helt ærlig har jeg enda ikke følt at jeg ikke kan fordra noen her. Ikke en eneste faktisk. Jeg tenker alltid at vi hadde gått bedre overens om vi møttes.

Hva med dere? 

Jeg har krangla med deg så busta fyker i en del tråder og applaudert hvert eneste ord du har sagt i andre tråder 🤣🤣🤣 Tror nok uansett at du er et hyggelig menneske å møte på utsiden :) 

Anonymkode: 1291f...965

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har krangla med deg så busta fyker i en del tråder og applaudert hvert eneste ord du har sagt i andre tråder 🤣🤣🤣 Tror nok uansett at du er et hyggelig menneske å møte på utsiden :) 

Anonymkode: 1291f...965

Nå lo jeg! Får si takk i like måte da, selv om du er anonym 🙂 koselig at du svarte! 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke huske at jeg har oppfattet deg som sint. Engasjert ja, men det er jo noe helt annet. Du virker velmenende og oppriktig.

Jeg er heller ikke så sint at det gjør noe. Jeg morer meg ofte stort når jeg diskuterer her. Jeg synes bare det er litt artig å få opp temperaturen og liker å vri og vende på ting for å erte, og så vet jeg av erfaring at et par sannhetsord ofte kan hjelpe mye mer enn å bli snakket etter munnen, så jeg sier min ærlige mening når jeg tror folk trenger å høre det, men ikke for å være slem. Det er ikke alltid like populært, men det må jeg tåle. Jeg er sånn i virkeligheten også, så jeg tviler på at folk som kjenner meg herfra hadde blitt veldig overrasket hvis de møtte meg i rl. 

Skrevet
2 minutter siden, hind skrev:

Jeg kan ikke huske at jeg har oppfattet deg som sint. Engasjert ja, men det er jo noe helt annet. Du virker velmenende og oppriktig.

Jeg er heller ikke så sint at det gjør noe. Jeg morer meg ofte stort når jeg diskuterer her. Jeg synes bare det er litt artig å få opp temperaturen og liker å vri og vende på ting for å erte, og så vet jeg av erfaring at et par sannhetsord ofte kan hjelpe mye mer enn å bli snakket etter munnen, så jeg sier min ærlige mening når jeg tror folk trenger å høre det, men ikke for å være slem. Det er ikke alltid like populært, men det må jeg tåle. Jeg er sånn i virkeligheten også, så jeg tviler på at folk som kjenner meg herfra hadde blitt veldig overrasket hvis de møtte meg i rl. 

Ja, du sier hva du mener. Det har jeg sett 🙂 tror ikke at du vender kappa etter vinden nei! 👍

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det er enkelt å danne feil bilde av folk her inne på kg. Mye av grunnen er jo at vi kun kommuniserer skriftlig uten å se hverandre , og da kan det sikkert lett misforståes noen ganger. Noen plukker kun opp det de vil med enkelte også kanskje ? Jeg og kan virke sint, men er egentlig bare ganske ivrig. Skal innrømme at jeg kan hvese ut unødvendig noen ganger også, men jeg står faktisk for det meste av det. Jeg kan være sånn irl også. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg opplever ofte at folk prøver seg på stikk som overhodet ikke treffer fordi de antar at jeg er en helt annen person enn jeg er, så kjenner meg litt igjen i det trådstarter snakker om. 

• Liker 1
Skrevet

Ja det tror jeg.. 
Mest fordi handlinger og meninger er ganske forskjellige. 
Har mine meninger om trafikk osv, men jeg kjører bedre enn mange andre.. Har nok mine uvaner i trafikken også, men lærte mye da jeg tok C-lappen med blant annet å holde avstand.. Husk at det skal være 67m mellom deg og bilen foran i 80.. 
Hvor mange av de på bildet under med annet kjøretøy foran seg mener du har riktig avstand? Svaret er ingen av dem. 

Har også mine meninger om innvandring og hvem som bør få bli her i landet, men i f.eks arbeidssammenheng behandler jeg alle likt. Man har betalt for å oppføre meg å legge all politikk og meninger til side. 

37d877bc-6de4-4f04-94ab-105e9a1b5d3b?fit

Skrevet

Tror ingen blir overrasket over personligheten min, det er ganske likt på utsiden. 

Men hvis vi kobler det opp mot et utseende, tror jeg folk blir overrasket. Det har de nemlig gjort tidligere på utsiden.

Har blitt fortalt at jeg ser ut som "arrogant", "bitch" etc, men at det overhodet ikke matcher personligheten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...