AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #1 Skrevet 8. juni 2019 Jeg har skilt meg etter 40, og det var en oppvåkning av dimensjoner.... Eksmannen min holdt alt inne, og dette har påvirket meg også. Da det ble slutt var det noe som løsnet, og jeg begynte å få orgasmer av alt mulig. Prat, stimulering av bryst, klitoris, rumpe, osv. I tillegg får jeg klimaks. Etter at en elsker forsket på squirting, får jeg også squirteorgasmer ved vanlig penetrasjon. Er vi flere som har det slik? har Anonymkode: 0c033...b67
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #2 Skrevet 8. juni 2019 Nei. Sånn har jeg hatt det siden jeg var 22. Og nå er jeg 47. Anonymkode: 84d32...f50
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #3 Skrevet 8. juni 2019 Jeg tror det har mer med partner å gjøre enn alderen man har. Det å finne en partner som tør å utforske litt, som gir av seg selv og leser deg gjør veldig mye! Ikke for det, jeg har alltid squirta, alltid hatt mye orgasmer og vært sensitiv, men hos meg har det blitt sterkere nå etter jeg fylte 40. Usikker på om det kanskje er fordi jeg gir mer f og bare følger instinktene mer, eller om det har sammenheng med andre ting. Anonymkode: 3ca5e...aa0
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #4 Skrevet 8. juni 2019 Ja, har det slik. Hadde en oppvåkning når jeg nærmet meg 40 sammen med min mann gjennom 20 år. Hadde å gjøre med at vi begge slapp oss mer fri. Har aldri hatt så mye og så god sex som nå. Tror dog det handler om partner og selvsikkerhet ikke alder. Så for din del antar jeg skifte av partner er greia her Anonymkode: 57c7e...4d5 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #5 Skrevet 8. juni 2019 Jeg har alltid hatt et avslappet forhold til egen seksualitet, men ikke min eksmann. Men tror nok det har noe med skifte av partner å gjøre, ja :). Med han jeg er sammen med nå, så blir det bare bedre og bedre. Vi har vært borte far hverandre noen mnd, men har funnet tilbake til hverandre igjen, og han er mye mer avslappet nå enn før, og nå har det bare tatt helt av. Vi tenner også på de samme tingene :). God å høre at det kan løsne med andre som er i langvarige forhold, også Anonymkode: 0c033...b67 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå