AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #1 Skrevet 8. juni 2019 For en kamp av kvinnene! Så landskampen i går mot Romania og synes at kvinnene holder et høyere nivå enn mennene. Anonymkode: 43931...ef3
Aragorn ll Elessar Skrevet 8. juni 2019 #2 Skrevet 8. juni 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: For en kamp av kvinnene! Så landskampen i går mot Romania og synes at kvinnene holder et høyere nivå enn mennene. Anonymkode: 43931...ef3 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. juni 2019 #3 Skrevet 8. juni 2019 Hadde menn og kvinner spilt mot hverandre, hadde mennene vunnet hver kamp, med sikkert 10 -0, om ikke mer.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #4 Skrevet 8. juni 2019 Men dette er jo samme i håndball og friidrett uten at en trekker det frem? Forstår ikke hvorfor det eg relevant. Tenker de spiller bedre mot laget de møter. Anonymkode: 43931...ef3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #5 Skrevet 8. juni 2019 10 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Ser du kampen? Anonymkode: 43931...ef3
Aragorn ll Elessar Skrevet 8. juni 2019 #6 Skrevet 8. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ser du kampen? Anonymkode: 43931...ef3 Trenger ikke se kampen for å vite at de ikke har et høyere nivå en herrene. Kvinner ligger på samme nivå som guttelag på 13-14 år. Og tro at kvinnelandslaget er i nærheten av nivået til herrene er idiotisk og viser at du ikke har særlig peiling på fotball.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #7 Skrevet 8. juni 2019 4 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Trenger ikke se kampen for å vite at de ikke har et høyere nivå en herrene. Kvinner ligger på samme nivå som guttelag på 13-14 år. Og tro at kvinnelandslaget er i nærheten av nivået til herrene er idiotisk og viser at du ikke har særlig peiling på fotball. Jeg mente at de spiller bedre mot motstanderen sin enn det herrene gjorde, bedre fotball. Se kampen du heller. Selvfølgelig vil menn vinne da de er fysisk sterkere biologisk. Anonymkode: 43931...ef3
Aragorn ll Elessar Skrevet 8. juni 2019 #8 Skrevet 8. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg mente at de spiller bedre mot motstanderen sin enn det herrene gjorde, bedre fotball. Se kampen du heller. Selvfølgelig vil menn vinne da de er fysisk sterkere biologisk. Anonymkode: 43931...ef3 Du skrev at du mener at de holder et høyere nivå en herrene, det du skriver her er noe helt annet enn hva du skrev i åpnings innlegget.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #9 Skrevet 8. juni 2019 Akkurat nå, Aragorn ll Elessar skrev: Du skrev at du mener at de holder et høyere nivå en herrene, det du skriver her er noe helt annet enn hva du skrev i åpnings innlegget. Høyere nivå ihht nivået på motstanderens selvfølgelig. Unødvendig å bruke hersketeknikker og antyde at jeg ikke har peiling på fotball. Anonymkode: 43931...ef3
Elizabeth89 Skrevet 8. juni 2019 #10 Skrevet 8. juni 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: For en kamp av kvinnene! Så landskampen i går mot Romania og synes at kvinnene holder et høyere nivå enn mennene. Anonymkode: 43931...ef3 Jaha, det gjør de da ikke hvis du tenker deg om litt... En bra kamp, men du kan da ikke sammenligne herrefotball og kvinnefotball... Men skjønner hva du mener.
Aragorn ll Elessar Skrevet 8. juni 2019 #11 Skrevet 8. juni 2019 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høyere nivå ihht nivået på motstanderens selvfølgelig. Unødvendig å bruke hersketeknikker og antyde at jeg ikke har peiling på fotball. Anonymkode: 43931...ef3 Det var ikke dette du skrev i ditt åpnings innlegg. Du vet tydeligvis heller ikke hva hersketeknikker er for noe. Mer har jeg ikke å si i denne tråden Endret 8. juni 2019 av Aragorn ll Elessar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå