Gå til innhold

Pulevenn? Seksuelt frustrert, dårlig selvtillit, langt innlegg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger litt råd og hjelp her, forhåpentligvis vil noen dele sine erfaringer med meg! Det hadde jeg satt stor pris på! :)  

Om alder skulle være relevant så er jeg 25 år. Jeg har nylig gjort det slutt med typen, eller nylig og nylig, er noen uker siden nå. Forholdet vårt har vært dødt det siste året, og vi har heller ikke hatt sex det siste året. Hovedsaklig fordi jeg har hatt litt problemer med selvtilliten pga jeg gikk så fryktelig opp i vekt på kort tid, men også fordi sexen vår var dårlig (null kjemi, sexen var... eh, teknisk god? men som sagt, ingen kjemi og dermed kjedelig og ja). Nå har jeg allerede gått ned 12 kg, jeg har fortsatt en del kilo å miste, rundt 15 kg. Mens jeg har holdt på med vektnedgangen har jeg fått litt bedre selvtillit også, noe som er skikkelig deilig etter å ha slitt med selvtilliten helt siden jeg var et lite barn! Men er fortsatt redd selvtilliten min kan bremse seksuelle opplevelser. 

Men ja. Mesteparten av mine seksuelle erfaringer er noe... Eh, dårlige, bortsett fra min første! Min første kjæreste tok også jomfrudommen min, og vi hadde verdens mest fantastiske sex. Vi var så åpne om hva vi likte, vi snakket så bra om det. Vi bytta på røff sex, lidenskapelig sex og kjappis, og det var så spennende og artig. Sexen ble aldri kjedelig! Jeg liker variasjon i senga, at han dominerer meg, jeg dominerer han, og jeg liker å eksperimentere med sexleketøy, håndjern osv. Er ikke heeelt trygg på sexy undertøy og kostyme enda, men dette henger i tråd med selvtilliten (som jeg håper snart blir bedre). Jeg syns også rollespill høres spennende ut og kunne tenkt meg å prøve det. Er så mye jeg har lyst til når det kommer til sex. Jeg tenker ofte på sex og er ofte kåt, onanerer sjeldent men det er mest fordi jeg bor med eksen enda. Skal flytte om 1 ukes tid. Da gleder jeg meg til å kose meg hver eneste kveld...

Ellers har jeg hatt sex med rundt fem andre menn, og jeg har aldri opplevd lignende sex som jeg hadde med min første. :( Alle de andre har enten vært svært egoistiske eller dårlige på å forstå hva jeg liker. Jeg har sagt rett ut hva jeg liker og ikke liker, men de har jo ikke hørt på meg.. Har sagt hva jeg liker både i senga mens vi har holdt på og når vi har snakket om random ting utenfor soverommet. Men det glir liksom ikke inn? Med min første kunne jeg si nøyaktig hva jeg likte og han huska det. Han likte også å eksperimentere, finne ut hva jeg likte og ikke likte, bli kjent med kroppsspråket mitt og "smaken" min. Som er udefinerbar, hehe. 

Er direkte lei meg og redd for at jeg ikke får oppleve slik enestående sex igjen. Jeg vet at kjemi har mye å si, absolutt. Men er slik kjemi sjelden? For meg er jo sex også sårbart, det er litt skummelt også. Å skulle slippe seg løs med noen og vise sider av seg man aldri viser andre... Og jeg har jo sider ved meg som kun min første har sett, jeg har ikke "kommet frem i lyset" med de andre partnerne mine fordi kjemien har vært så bak mål som den har. Dere tenker kanskje at jeg har for høye forventninger, men jeg tror ikke det er det, for de gangene jeg har hatt sex med ny partner har jeg ikke forventa noe egentlig. Bare vært kåt og klar... :P 

Hvordan kan jeg gå frem med å finne en så kalt pulevenn? Jeg har overhodet ikke lyst på et forhold i nærmeste fremtid, jeg ønsker å være singel. Men jeg vil jo gjerne ha sex likevel. Vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem.. Tenker jeg kommer til å registrere meg på tinder kanskje når jeg har nådd idealvekten min og fått bygd opp selvtilliten litt. Men igjen, hvordan gå frem? Vil jo ike ha en pulevenn som bare vil ha sex med meg fordi han vil tømme seg, men en mann som liker meg og syns jeg er attraktiv, og som syns jeg er enestående å ligge med.. Vil jo føle meg trygg. Når det kommer til mine egne ferdigheter vil jeg ikke skryte på meg noe, men har fått høre fra alle partnere at jeg er kjempe flink til å suge. Mennene jeg har vært med har jo likt forskjellige ting, så har jo tilpasset meg etter det også..Men ja. Noen råd? 

Anonymkode: 2c594...2b1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Når det kommer til mine egne ferdigheter vil jeg ikke skryte på meg noe, men har fått høre fra alle partnere at jeg er kjempe flink til å suge.

Det sier alle menn. Ikke legg så mye i akkurat det.

Anonymkode: 5afb7...0f4

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil jo ike ha en pulevenn som bare vil ha sex med meg fordi han vil tømme seg

Tror du må være litt realistisk her, det er jo det en "pulevenn" er da. Noen som puler uten følelser

Anonymkode: 9ad70...938

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du må være litt realistisk her, det er jo det en "pulevenn" er da. Noen som puler uten følelser

Uten følelser for vedkommende ja men man må jo like vedkommende. Ikke bare ta seg til takke med vedkommende for å tømme seg, altså at man kunne pult hvem som helst bare for behovet sin del. Slik er det jo ikke for meg, må jo være tiltrukket av mannen. 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sier alle menn. Ikke legg så mye i akkurat det.

Ser hva du prøver på.. Biter ikke på. :) Er trygg på at de mennene jeg har vært med har sagt det fordi de virkelig mente det og fordi jeg var flink :) Alle menn sier aldri det samme, jeg vet at mennesker er forskjellige. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ser hva du prøver på.. Biter ikke på. :) Er trygg på at de mennene jeg har vært med har sagt det fordi de virkelig mente det og fordi jeg var flink :) Alle menn sier aldri det samme, jeg vet at mennesker er forskjellige. 

Absolutt alle menn sier dette. Tro meg.

• Liker 5
Skrevet

Hvis du ikke er tjukk kan du jo sende et heltprofilsbilde på PM.

AnonymBruker
Skrevet

Du må bare bli kjent med noen du tror passer, og rett og slett bare ta sjansen.. noen ganger kan det bli ålreit nok, noen ganger kan gå på trynet, men forhåpentlig finner du en det klaffer ganske bra med. Lykke til 😀

Anonymkode: 9faf6...3b1

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror vedkommende vil ha en elsker og ikke fuckfriend. 

Anonymkode: d6d62...b9d

• Liker 2
Skrevet

Du må sikkert bruke litt mere tid på å finne en fin fyr som ikke bare vil tømme seg, men fungere som en kjæreste, men ikke samboer. Ja det finnes noen av oss som er litt mere seriøse enn bare tømm og rømm. Du har ihvertfall riktig kjønn som gjør dette enklere. For hadde du vært mann hadde dette vært en omtrent umulig oppgave. 

AnonymBruker
Skrevet (endret)

På 9.6.2019 den 1.55, Hr. Aktiv skrev:

Du må sikkert bruke litt mere tid på å finne en fin fyr som ikke bare vil tømme seg, men fungere som en kjæreste, men ikke samboer. Ja det finnes noen av oss som er litt mere seriøse enn bare tømm og rømm. Du har ihvertfall riktig kjønn som gjør dette enklere. For hadde du vært mann hadde dette vært en omtrent umulig oppgave. 

Jaha.. Heldige meg. Får se hvordan det går. 

Endret av ninab82
Skrevet

Prat endel med mennene før du møter dem, og rett og slett prat om sex. Burde vell være rimelig enkelt å luke ut folk som har et annet syn på sex enn den type sex du selv ønsker? 

I Tinder profilen, så ikke nevn at du er ute etter en søndagskjæreste. Finn en normal fyr som i utgangspunktet er ute etter noe mer, og bli enige om å mette hverandres sex-lyst til en av dere finner noe annet. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja dilemma det, for du vil ha sex, god sex men ikke for mye følelser innblandet, sex, god stemning, god prat men når døra lukkes så er "hverdagen" tilbake. Ønsker deg lykke til :) Som du sa i innlegget ditt 1. var best med sex og god kjemi....

Anonymkode: a1535...864

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Det der skjønner jeg ikke. For hver dame som vil ha en elsker/kjæreste/FF, så vil jo en mann oppnå det samme... 

Anonymkode: 93894...545

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Det der skjønner jeg ikke. For hver dame som vil ha en elsker/kjæreste/FF, så vil jo en mann oppnå det samme... 

Anonymkode: 93894...545

Forskjellen er som følger:

Damer med ff har 1 ff. Menn med ff har flere, så det er langt færre menn som har ff. Det er kun attraktive menn som kan få en ff, mens nesten alle damer kan.

Tilbud og etterspørsel gjør at damer som vil ha sex kan velge og vrake i sexpartnere, og velger da naturligvis de kjekkeste 🧔

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damer med ff har 1 ff. Menn med ff har flere, så det er langt færre menn som har ff. Det er kun attraktive menn som kan få en ff, mens nesten alle damer kan.

Tilbud og etterspørsel gjør at damer som vil ha sex kan velge og vrake i sexpartnere, og velger da naturligvis de kjekkeste 🧔

Bra oppsummert her. Disse mennene er ofte de som er sånn "badguy".

Vil bare tillegge at de damer som da ikke vil ha ff er dødsseriøs med kun giftemål i tankene. 

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja ok, men hva er poenget ditt og hva har dette med tråden min å gjøre? 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja ok, men hva er poenget ditt og hva har dette med tråden min å gjøre? 

Dette var jo et svar på et spørsmål noen stilte i tråden? Men mulig det er en avsporing. Helt avsporing er det nok ikke da, siden du sier følgende:

"Uten følelser for vedkommende ja men man må jo like vedkommende. Ikke bare ta seg til takke med vedkommende for å tømme seg, altså at man kunne pult hvem som helst bare for behovet sin del. Slik er det jo ikke for meg, må jo være tiltrukket av mannen. "

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har kroppene til de mennene du har ligget med vært? 

Anonymkode: c5f0a...411

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har kroppene til de mennene du har ligget med vært? 

Anonymkode: c5f0a...411

Første typen var slank men sterk. Han hadde en fysisk krevende jobb, men hadde ikke definerte muskler. Etter en del måneder i forholdet gikk han opp ganske mange kilo og ble relativt overvektig, han gikk fra 80 kg til 110 kg. Jeg syntes fortsatt han var grisedeilig... Han gikk aldri ned de kiloene mens vi var sammen, de forsvant når vi gjorde det slutt. Han andre jeg var sammen med var atletisk, slank med synlige muskler men ikke noe ekstremt. Trente ikke på studio for å si det sånn. 

De andre jeg har ligget med har vært forskjellige. Han ene var spinkel, han andre var det jeg vil bare kalle normal og han tredje var kraftig og "stor" uten å være overvektig. Alle bortsett fra sistnevnte som var iallefall 190 cm har vært under 176 cm høye. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er noe du tror! Den jeg kjenner som ligger med flest damer (og vi snakker mange!) er en du ikke hadde lagt merke til på gata. Jeg nevnte det til en felles kompis som ble ekstremt overrasket! Han er hverken kjekk eller ikke kjekk, men en veldig hyggelig fyr med et åpent smil, og det liker jo damer :) 

Han er laaaangt unna å være bad boy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...