AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #1 Skrevet 8. juni 2019 Minstemann hjemme har heldagsprøve i matte neste uke. 7. Klasse. Tenkte å lage sånn prøve test hjemme for å øve og for å fange opp hva hun burde øve mer på. Noen som har ide om hvor man kan finne slike prøve tentamener for matte på nett. Alternativt hvor jeg kan få ideer på oppgaver som jeg kan lage ut fra på egenhånd. Anonymkode: d563d...992
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #2 Skrevet 8. juni 2019 Sikkert godt ment fra din side, men synes det er litt tidlig å begynne "drillingen" allerede i 7.klasse. Anonymkode: 1fcb0...04c
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #3 Skrevet 8. juni 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert godt ment fra din side, men synes det er litt tidlig å begynne "drillingen" allerede i 7.klasse. Anonymkode: 1fcb0...04c Jeg skjønte ikke hva du mente med drilling. Jeg syns at det er greit å øve på ting de kanskje får på prøve. Er det noe galt med det? Anonymkode: d563d...992
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #4 Skrevet 8. juni 2019 Gå på udir.no så finner du der Anonymkode: 28776...d5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå