Cata Skrevet 29. april 2005 #1 Skrevet 29. april 2005 Hjelp! Har bestilt MP3 spilleren nevnt ovenfor på nettet, men da den kom i dag fikk jeg rett og slett ikke til å spille musikk på den. Radiodelen virket fint, og det å legge inn musikk fra PC'n gikk også greit, men jeg klarte altså ikke å starte avspillingen. Ikonet på displayet sto på "pause" eller "stopp" uansett hva jeg trykket på. Brukermanualen hadde ingen triks som virket. Er det noen som har en slik spiller som har vært borti samme problemet og kan gi meg tips om hva jeg kan gjøre for å få den til å virke? Hvis ikke går det mot en snarlig retur av hele spilleren...
Cronos Skrevet 29. april 2005 #2 Skrevet 29. april 2005 Har ingen erfaringer med den, men har hørt om noen som ikke er helt fornøyd med den. Når det er sagt, så har jeg også hørt om de som er godt fornøyd med sin. Det kan være at du har fått en litt dårlig utgave. Det bør jo ikke være noe hokus pokus å spille av. Hvis du har gjort hele prosedyren med å legge inn musikk riktig, da.
Cata Skrevet 29. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2005 Tror jeg fikk musikken lagt inn ja. Fikk opp titlene i displayet og da jeg sjekket på pc så var det nå i allfall litt størrelse på filene som var lagt over. Prøvde også å ta ut batteriet i håp om at den skulle "nullstille" seg. (Unødvendig å si at det ikke hjalp.) Har vel fått en "mandags-spiller" jeg da. Får returnere den og høre hva de kommer fram til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå