AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #1 Skrevet 8. juni 2019 Hvordan gjør man det? Noen jeg vet om driver hele tiden og setter ut rykter om folk. Jeg orker ikke konfrontere vedkommende for da blir det bare bråk, vedkomnende tar ikke selvkritikk men jeg er så lei av å høre om at den gjør det og hun/hun gjør det som jeg vet ikke er sant (og sånn forteller hun sikkert om meg og). Åh... kan ikke personen bare la folk være og feie for sin egen dør??? Anonymkode: 6ff8b...d73
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #2 Skrevet 8. juni 2019 Enig - men det beste er å holde seg unna, ikke involvere seg med vedkommende selvom man kan irritere seg grønn. Når det kommer til rykter om meg selv så bryr jeg meg ikke, så lenge jeg vet selv hva som er sant og hva jeg står for. Så får andre tro hva de vil. Vil tro at de fleste vet at hun er en ryktespreder?! Kjenner ett par sånne jeg også og tar alt de sier med en stor klype salt og gidder ikke snakke om det videre med noen. Ser på de sånn at de sliter sikkert med ett eller annet selv som holder på sånn. Anonymkode: bb197...d77
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #3 Skrevet 8. juni 2019 Begynn og sett henne til veggs; hvordan vet hun det? Hvem har sagt det? Kort sagt; grav veldig tydelig etter fakta! Anonymkode: 370d9...d55
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #4 Skrevet 8. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Begynn og sett henne til veggs; hvordan vet hun det? Hvem har sagt det? Kort sagt; grav veldig tydelig etter fakta! Anonymkode: 370d9...d55 Da refererer hun bare til en som hun tror på og en hun kjenner bedre enn meg og jeg liker ikke å høre på det fordi ryktene er så slemme. Hvis jeg sier henne i mot så er jeg dum som ikke vet det. Jeg hadde ikke reagert hvis det var små-ting men det er ting som så og si kan skade folk. Anonymkode: 6ff8b...d73 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #5 Skrevet 8. juni 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig - men det beste er å holde seg unna, ikke involvere seg med vedkommende selvom man kan irritere seg grønn. Når det kommer til rykter om meg selv så bryr jeg meg ikke, så lenge jeg vet selv hva som er sant og hva jeg står for. Så får andre tro hva de vil. Vil tro at de fleste vet at hun er en ryktespreder?! Kjenner ett par sånne jeg også og tar alt de sier med en stor klype salt og gidder ikke snakke om det videre med noen. Ser på de sånn at de sliter sikkert med ett eller annet selv som holder på sånn. Anonymkode: bb197...d77 Ja. Jeg prøver å holde meg unna. Hadde det enda vært et menneske som tok litt selvkritikk. Man kan ikke slå av en spøk med personen før hun går i forsvar. Anonymkode: 6ff8b...d73
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #6 Skrevet 8. juni 2019 Sånne folk er fæle! Ser den... 🤪 Ikke godt å gi "rett" råd.. tenker du har 3 valg: 1. Neste gang hun kommer med "har du hørt at Anna bla-bla", så sier du at d skal du jammen spørre henne om, for du har en avtale med Anna på onsdag. 2. Ghost henne...ikke svar, ikke møt, slett henne på sos.medier - kort sagt drit i henne! 3. Klikk! 🤪 Neste gang hun starter noe, så bare reiser du deg og sier HØYT "Herregud, for noe sprøyt! Er du ikke lei? JEG er! Ha det!" 😁 (La henne bli sjokka, og ikke gi henne tjangs til å få inn et eneste ord!) Anonymkode: 370d9...d55 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #7 Skrevet 8. juni 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånne folk er fæle! Ser den... 🤪 Ikke godt å gi "rett" råd.. tenker du har 3 valg: 1. Neste gang hun kommer med "har du hørt at Anna bla-bla", så sier du at d skal du jammen spørre henne om, for du har en avtale med Anna på onsdag. 2. Ghost henne...ikke svar, ikke møt, slett henne på sos.medier - kort sagt drit i henne! 3. Klikk! 🤪 Neste gang hun starter noe, så bare reiser du deg og sier HØYT "Herregud, for noe sprøyt! Er du ikke lei? JEG er! Ha det!" 😁 (La henne bli sjokka, og ikke gi henne tjangs til å få inn et eneste ord!) Anonymkode: 370d9...d55 Ja. Råd nr en og tre har jeg prøvd og det virker litt (å le av det). Anonymkode: 6ff8b...d73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå