Portvinpiken Skrevet 13. juni 2019 #21 Skrevet 13. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har vi øvd mye sånn som dere skrev men hun bråker veldig med en eneste gang jeg lukker opp døra for å gå. Redd hun har seprasjons angst. Anonymkode: 624d9...c49 Og hvis den har det så må du sørge for at den ikke er alene hjemme i treningsperioden for da ødelegger man dessverre all treningen.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #22 Skrevet 14. juni 2019 Men jeg er snart ferdig med ferien. Så jeg er ganske desperat nå. Valpen bråker bare hvis jeg går inn på kjøkkenet. Den får helt panikk bare jeg rører meg rundt i huset. Den kan ikke være alene to sekunder engang. Jeg har hatt fem valper tidligere. Men de har aldri vært sånn. Dette er min 6.valp og jeg har aldri hatt problemer med dette tidligere. Og ferien er snart slutt. Prøvde å la den være alene i bilen men med en gang jeg gikk 2 meter fra bilen så hylte den og bjeffa. Jeg måtte bare gå fordi måtte fort på butikken. Skulle bare handle en ting. Da jeg kom tilbake stod flere mennesker rundt. Den bråka. Anonymkode: 624d9...c49
Portvinpiken Skrevet 14. juni 2019 #23 Skrevet 14. juni 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg er snart ferdig med ferien. Så jeg er ganske desperat nå. Valpen bråker bare hvis jeg går inn på kjøkkenet. Den får helt panikk bare jeg rører meg rundt i huset. Den kan ikke være alene to sekunder engang. Jeg har hatt fem valper tidligere. Men de har aldri vært sånn. Dette er min 6.valp og jeg har aldri hatt problemer med dette tidligere. Og ferien er snart slutt. Prøvde å la den være alene i bilen men med en gang jeg gikk 2 meter fra bilen så hylte den og bjeffa. Jeg måtte bare gå fordi måtte fort på butikken. Skulle bare handle en ting. Da jeg kom tilbake stod flere mennesker rundt. Den bråka. Anonymkode: 624d9...c49 Du må be om hjelp. Problemet blir garantert større hvis du må reise fra den og den har separasjonsangst. Kontakt en dyktig hundetrener! 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #24 Skrevet 17. juni 2019 Valpen har hatt en stor fremgang de siste dagene. Puh. Puste lettet ut. Plutselig så forsvant den bjeffinga og gaulinga og det er så herlig. Visste ikke hva jeg skulle gjøre. Anonymkode: 624d9...c49
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #25 Skrevet 17. juni 2019 Det ble sånn plutselig brått bedre. Fra den ene dagen til den andre dagen. Aldri opplevd sånn før på tidligere valper. Er så glad. Anonymkode: 624d9...c49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå