AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #1 Skrevet 8. juni 2019 Hatt en venninne i alle år. Hun er rett og slett uforutsigbar og emosjonelt ustabil. Hun kunne finne på det utenkelige, var alltid sur på noen, dominerte, bestemte, og jeg var rett og slett redd temeperamantet hennes, noe de fleste var, så folk holdt henne på avstand. Siden vi har kjent hverandre siden vi gikk i samme barnehage og hadde søstre som var mye sammen på fritiden, var jeg alltid glad i henne og så også det positive ved henne. Jeg har nok vært litt dum som har prøvd å ha et vennskap allikevel etter at vi fikk barn og barna går i samme barnehage. Jeg tenkte jeg fikk gi vennskapet en sjanse og takket ja til små invitasjoner med barna. Hun har en spesiell atferd og trekker ofte til seg folk med komplimenter, generøsitet osv.men kan også baksnakke og være frekk. Hun gir, men låner dobbelt så mye. Hun gjør deg en tjeneste og ber om ti tilbake. Alt har en baktanke. Jeg har vært litt feig og sett an terrenget uten å la henne komme for nærme. Har derfor ikke bedt de på besøk eller gått all in til tross for at de har gitt mye av seg selv ved pølsefest i hagen osv.Det har de sikkert merket. Det så lovende ut, men trakk meg gradvis unna igjen pga. overøsing av komplimenter, baksnakking av tidligere kollegaer, venner og dyneløfting. Merket at atferden til barna også bærer preg av dette. Mannen hennes sendte melding til samboeren min for å be han om hjelp for en tid tilbake. Jeg visste at det var hennes måte å få hjelp på evt.til å be seg selv på besøk, det var lett å gjennomkue at det ikke var noe han ba om. Samboeren min sa nei. Hun kjenner ingen begrensninger, og dette var ingen liten tjeneste. Det var av drøy karakter, mildt sagt. Hun spør detaljerte spørsmål om sexlivet vårt, om spisefortyrrelsene til et familiemedlem av samboeren min i plenum og får barna til å si stygge ting osv. Dette er ubehagelig og jeg har nok vist henne en kaldere og mer avvisende side av meg selv. Kortfattet, men høflig. Møtte på henne på lekeland i forrige uke, og hun snudde da ryggen til meg og gikk ut før barna fikk det med seg. Vi var begge bedt på et arrangement måneden før hvor hun også overså meg. Skjønte at det var en isfront; og så om henne på facebook. Alle bilder er slettet av oss og jeg er slettet som venn. Mannen hennes har også slettet meg. Tenkte det gjaldt facebook, men det gjelder på alle some. Har ikke snakket stygt om henne til noen og tenker at hun reagerer dramatisk. Er ubehagelige med tanke på sommeravslutninger osv.at det er isfront. Vet ikke hva jeg vil med innlegget. Greit å få bekreftet det jeg mistenkte, at hun ikke er en person å ha en nær relasjon til Burde nok aldri ha åpnet døren Anonymkode: 67dde...bf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå