Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
13 minutter siden, Elizabeth89 skrev:

Fordi jeg har store pupper🙂

De som jeg har endt opp med har alle hatt store pupper merkelig nok. Det er andre ting som er viktigere egentlig. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, Elizabeth89 skrev:

Fordi jeg har store pupper🙂

Mmmmm til store pupper

Gjest Paramount
Skrevet

Er egentlig "alle" menn så interesserte i rumper? For meg er det en klisjé. Selv perfekte rumper blir sjelden mer enn ok. Og de få gangene de blir litt bedre enn ok, er det ikke rumpenes skyld, men lårene og midjen, helheten.

Skrevet (endret)

Jeg må innrømme at jeg også liker å se på jenterumper. Det er ikke sånn at jeg åpenlyst snur meg på gata, men det har vel hendt at jeg har valgt tredemøllen rett bak ellipsemaskinen eller gått litt ekstra raskt i rulletrappen for å komme bak hun i trange Levis foran meg 😄 

Jeg tror dette er helt normalt, men noen meget viktige regler:

1. Bare se og aldri røre

2. Ikke snu deg åpenlyst på gata eller sikle som en gris eller stirr kraftig. 

Skal man være en gris, får man være en dannet gris. :) 

Endret av isw
  • Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Paramount skrev:

Er egentlig "alle" menn så interesserte i rumper? For meg er det en klisjé. Selv perfekte rumper blir sjelden mer enn ok. Og de få gangene de blir litt bedre enn ok, er det ikke rumpenes skyld, men lårene og midjen, helheten.

Jeg opplever det motsatte. Det skal ikke mye til før man kikker litt for oss gutta.. Erfaringsmessig så har buksa veldig mye å si på inntrykket av rumpa uansett form og størrelse😉

AnonymBruker
Skrevet

Rumper kan være sexy, hvis de er spretne, og fint avrundet. Dissende fleskerumper, side, hengerumper, firkanta rumper, flate rumper og rumper som er smalere nederst enn øverst, er imidlertid usexy. For hver sexy rumpe jeg ser, er det dessverre 10 usexy. Sånn er det bare:))

Anonymkode: d12c1...bc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...