Gå til innhold

Til kvinner, angående kyssing etter oralsex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når en mann har slikket deg til orgasme, kysser du han/kliner med han etterpå? Kan spør omvendt også, om kvinnen suger deg, kliner du med henne etterpå? 

Jeg liker å gjøre det. Men får inntrykk av at det ikke er så vanlig. Syns det er tennende å kjenne lukten og smaken av meg på han.. Min siste partner ble overrasket over at jeg ville kline etterpå, han begynte å tørke seg i ansiktet etter han var ferdig og det syns jeg var litt rart? 

Anonymkode: 7dc37...e93

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke en stor greie hverken den ene eller andre veien for meg. Men er vel greit å tørke seg litt rundt munnen kanskje. 

Anonymkode: d9b56...ba5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kliner gjerne med ham etter oralsex. Liker både lukten og smaken. Han kliner gjerne når jeg har vært nede på ham også, men ikke om han har kommet. Da er vi jo ferdige, og kryper fornøyd inntil hverandre, som regel med ham bak meg. Tror faktisk aldri at jeg har "utfordret" ham til å kline med meg etterpå. Det har ikke vært i mine tanker. 

Anonymkode: 7a7ea...1ad

• Liker 4
Skrevet

Jeg elsker å kysse og kline med partneren min etter oralsex - enten det er hun som har gått ned på meg, eller jeg som har gått ned på henne. Det hadde vært skikkelig nedtur om hun ikke ville.

• Liker 3
Skrevet

Med de jeg har hatt sex med hvor forelskelsen har vært gjensidig har jeg alltid klint og kysset rett etter oralsex.

Med fuckbuddies og de hvor forelskelsen ikke har vært særlig sterk eller gjensidig har dette nesten aldri skjedd.

Skrevet

Har ingen problemer med å gjøre det. Har heller aldri tenkt over at det er noe spesielt med det, eller hvorfor det skal være et "problem". 

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når en mann har slikket deg til orgasme, kysser du han/kliner med han etterpå? Kan spør omvendt også, om kvinnen suger deg, kliner du med henne etterpå? 

Jeg liker å gjøre det. Men får inntrykk av at det ikke er så vanlig. Syns det er tennende å kjenne lukten og smaken av meg på han.. Min siste partner ble overrasket over at jeg ville kline etterpå, han begynte å tørke seg i ansiktet etter han var ferdig og det syns jeg var litt rart? 

Anonymkode: 7dc37...e93

Jeg og ff kliner uansett om det er han eller meg som har gjort seg ferdig. Jeg tenner også på å kjenne smaken av meg selv mens vi kliner. Han kliner gjerne med meg også etter han har kommet i munnen min, er jo en del av sexen det🥰

• Liker 5
Skrevet

Har ikke erfaring med dette..men kjenner at det pirrer meg i tanken på det som om eg hadde partner som ville så var det helt fint for meg😃dessuten så er oral s x veldig erotisk og intimt og fint og tenner mye følelser...akk savner det😃

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja hver gang og det går begge veier, eneste innimellom at han drar hånda over skjegget om det er mye vått😍

Anonymkode: d5762...b6d

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja hver gang og det går begge veier, eneste innimellom at han drar hånda over skjegget om det er mye vått😍

Anonymkode: d5762...b6d

Akk man savner

Gjest loveli
Skrevet

Har ingen betenkeligheter mot å kline etter oralsex.

Hvorfor skal jeg la en mann slikke meg hvis jeg er så ekkel at jeg ikke vil kline etterpå? Renslighet er en selvfølge, og ferske kroppssafter smaker da ikke så mye. Jeg blir veldig våt da, så kanskje det lukter strammere av jenter som nesten ikke blir våte?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker veldig godt å kline etter oralsex. Men jeg vil at mannen tørker seg litt hvis han har mye fittesaft i fjeset. :) 

Smaken er god. Det er turn-on å dele. Men jeg vil helst ikke få mye kjønnssafter i ansiktet. Akkurat det syns jeg er ubehagelig fordi det klør sånn når det tørker (jeg har veldig sensitiv hud i ansiktet).  

Anonymkode: fe7c6...46d

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, loveli skrev:

Har ingen betenkeligheter mot å kline etter oralsex.

Hvorfor skal jeg la en mann slikke meg hvis jeg er så ekkel at jeg ikke vil kline etterpå? Renslighet er en selvfølge, og ferske kroppssafter smaker da ikke så mye. Jeg blir veldig våt da, så kanskje det lukter strammere av jenter som nesten ikke blir våte?

Elsker slikke fitte..sånn goe intim og hissende lystig følelse som gjør meg kåt...og man får vist kvite tenner av fittesaft😁😁

Skrevet

Det er tennende! 

• Liker 1
Skrevet
På 8.6.2019 den 18.03, loveli skrev:

Jeg blir veldig våt da, så kanskje det lukter strammere av jenter som nesten ikke blir våte?

Det både smaker og lukter iallefall litt strammere, til å begynne med ja, helt til åpner opp og lar klitten komme til syne. Kunsten er jo å holdet musa fuktig med varmt spytt, så en blanding av blank fittesaft og spytt er jo bare helt hærlig. For meg er det et selfølge å kysse kysse etterpå. Det er mye lettere for de som har smakt på seg selv da, å ja, jeg smaker på meg selv mange ganger for å bekrefte kvaliteten🤫

3 timer siden, Sporty92 skrev:

Det er tennende

Åja, det er tennende, liker begge parter dette blir det jo mye råere sex og bedre parforhold, uten tvil. Kan lett tenne i ren kåtskap til flere runder, hvis jeg vet at dama blir kåt av det og elsker å gjøre det🤫

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ingen problemer med å kysse etter at han har slikket meg. 

• Liker 4
Skrevet

Ikke om jeg kom i munnen hennes, no chance. 
Ellers er det null problem, men er ikke noe fan av kyssing generelt da, ser ikke helt det store i det.

• Liker 1
Skrevet

Har ingen problemer med det heldigvis,hadde ødelagt en del av sexen for min del visst jeg ikke kunne kysset han etterpå 

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg vil gjerne kysse etter oral begge veier. 

Har aldri opplevd at damer har tatt spruten i munnen så kan ikke si hvordan det er å kysse etter at jeg har kommet. :P

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min kysser meg rett etterpå uansett. Jeg har ingen problemer med det selv, men første gang jeg sugde ham var jeg litt var på det, at han kanskje ikke hadde lyst. Men det hadde han 😄

Anonymkode: 79ccc...ed5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...