Huldra:) Skrevet 29. april 2005 #1 Skrevet 29. april 2005 Er det noen som vet hvor den rosa kjolen Tone har på seg i kveldens episode av Idol er kjøpt, og evt. hva den koster?!
Catzy Skrevet 29. april 2005 #2 Skrevet 29. april 2005 Nope, men jeg hadde skutt stylisten hvis hun hadde prakket på meg noe sånn... Men smaken er som baken, og jeg tror jeg er blitt litt gammel i det siste. Kanskje du kan sende en mail til tv2 og spørre om de har noe info, evt. mailadresse til stylisten. Catzy
lene24 Skrevet 29. april 2005 #3 Skrevet 29. april 2005 den kjolen synes jeg var kjempe nydelig, men tror ikke jeg hadde kledd den fargen :-?
Gjest Melk Skrevet 29. april 2005 #5 Skrevet 29. april 2005 Nope, men jeg hadde skutt stylisten hvis hun hadde prakket på meg noe sånn... Men smaken er som baken, og jeg tror jeg er blitt litt gammel i det siste. Catzy For ikke å snakke om Joruns kjole!!
Gjest Sukkerert Skrevet 29. april 2005 #6 Skrevet 29. april 2005 Den så i alle fall ut til å være vanvittig god å gå i.
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #7 Skrevet 30. april 2005 For ikke å snakke om Joruns kjole!! den var jo litt fresh da. Hvor gamle er dere egentlig? 40? :-? :-?
Transe Skrevet 30. april 2005 #8 Skrevet 30. april 2005 Skulle så gjerne hatt den kjolen selv, den var bare så nydeleg.
LilleMy Skrevet 30. april 2005 #9 Skrevet 30. april 2005 Synes også at Tones kjole var nydelig, men den satt jo på en nydelig jente også, da. Joruns kjole... satt også på en flott jente. Men det var alt! Nei, jeg er IKKE 40 !
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #10 Skrevet 30. april 2005 Er det ingen som har noen idé om hvor den er kjøpt?
Delinda Skrevet 30. april 2005 #11 Skrevet 30. april 2005 Det lurer jeg også på! Kjempe flott kjole! Gikk faktisk inn her for å spørre også var det allerede noen som hadde tatt det opp!
Gjest Melk Skrevet 30. april 2005 #12 Skrevet 30. april 2005 den var jo litt fresh da. Hvor gamle er dere egentlig? 40? :-? :-? Jeg liker ikke kjoler som skjuler formene fullstedig, får selv den slankeste til å få svær hengepose på magen og går ut i livet. Heller ike noe jeg forbinder med storband og smoking. (Synes Tones kjole var mye bedre)
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #13 Skrevet 30. april 2005 trådstarter lurer vel egentlig på hvor den er kjøpt, ikke folks meninger om den
Lille smurf Skrevet 30. april 2005 #14 Skrevet 30. april 2005 trådstarter lurer vel egentlig på hvor den er kjøpt' date=' ikke folks meninger om den [/quote'] Meg over, glemte å logge meg inn.
momo Skrevet 30. april 2005 #15 Skrevet 30. april 2005 Jeg og syntes kjolen til Tone var nydelig! Men aner ikke hvor den er kjøpt da desverre.
Cinnamon Skrevet 30. april 2005 #16 Skrevet 30. april 2005 I Veggavisen sies det at kjolen er en designkjole utlånt av Cecilie Melli (norsk designer).
Ephemera Skrevet 30. april 2005 #17 Skrevet 30. april 2005 Må bare si at jeg også har lyst på den kjolen, den var helt nydelig, men jeg aner ikke hvor man kan få kjøpt den... Syntes Tone-Lise's kjole var fin også, jeg. Er det noen som vet hvor den er å få tak i da? (Jorun sin kjole likte jeg ikke...).
Catzy Skrevet 30. april 2005 #18 Skrevet 30. april 2005 Kjolen så så sekkete ut, og ikke spesielt storband ut heller. Problemet oppsto vel da jenta begynte å springe rundt, og det så ut som om hun hadde et gigantisk telt rundt seg. Kjolen var fin øverst, men overflagrete nederst. På den annen side, den var definitivt bedre enn den pompom-kjolen de lurte på stakkars Margareth på tilsvarende Idolaften i fjor. Catzy
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #19 Skrevet 1. mai 2005 Må bare si at jeg også har lyst på den kjolen, den var helt nydelig, men jeg aner ikke hvor man kan få kjøpt den... Syntes Tone-Lise's kjole var fin også, jeg. Er det noen som vet hvor den er å få tak i da? (Jorun sin kjole likte jeg ikke...). Yes, jeg har prøvd den. Husker ikke hva butikken heterm neb den ligger ved siden av Mulberry bak Stortinget. Inn bak ved David Andersen. Jeg så gravid og tjukk ut i den. Prøvde str. 36 og den var for stor, likevel så jeg ut som om jeg var 11 måneder på vei :o ...
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #20 Skrevet 2. mai 2005 Var det Tones kjole du prøvde eller Tone Lises?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå