Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått pappirfakturaer i posten pga jeg liker å ha kontroll på det skal inn og av kontoen.

Nå dukker det plutselig opp e-fakturaer til godkjenning og ikke i posten. Jeg har ikke forlangt å få det rett inn på kontoen på denne måten. Er det flere som har opplevd det samme? Ja, jeg vet at jeg kan spare penger, men jeg fortsatt ha kontroll på tingene.

Vil høre om det er flere her inne som opplever det samme som dette her.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen sender ikke lenger ut papirfakturaer. Så her må du bare fint finne deg i at verden er i endring. 

Jeg begriper forøvrig ikke hvordan du kan ha mer kontroll ved å få ting i postkassen, fysisk, fremfor å få det i epostkassen din? 

Når du får en Efaktura står du fritt til å skrive denne ut på papir, legge papiret i din sorteringkurv for papirfakturaer, trykke godkjenn i nettbanken når det passer deg. Du kan endre både beløp og dato for trekk når det passer deg, og du sparer kr. 59 i papirfakturagebyr pr. Faktura. 

Har du tre papirfakturaer pr. måned a kr. 59 så blir dette kr. 177 i måneden, og kr. 2 124 i året. Hvor enormt god økonomi har du som kan og er villig til bruke penger på den måten? Nesten som å fyre i ovnen med femtilapper for å holde varmen. Unnskyld, jeg forstår at dette ikke er svaret du ønsket deg. Men papirer skal ut av fakturasystemet, enten vi vil eller ei.

Anonymkode: 182e1...f32

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at du orker jeg heller. Du har jo minst like god kontroll på fakturaene om de kommer i bankpostkassen. Der kan du ikke rote dem bort heller. De vil jo ligge der inntil du har godkjent dem til betaling.

Ikke vær så redd for forandring og prøve noe nytt. Det er bare snakk om en vane. Og vaner er det faktisk ikke så vanskelig å endre. Har jeg oppdaget.

Anonymkode: fa049...d2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...