AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #1 Skrevet 8. juni 2019 Jeg har blitt undersøkt av barnevernet. Meldingen de fikk var veldig alvorlig, men undersøkelsen fant ikke noe hold i det som var det opprinnelige innholdet i bekymringen. Slik jeg selv ser på saken var alt dette ledd i en pågående barnefordelingssak. Undersøkelsen ble henlagt, men BV skrev en lang rapport hvor jeg mener de har fremstilt meg i et unødvendig dårlig lys. De har problematisk at jeg har bedt om innsyn i referater, noe de opplyste om at jeg har rett til. De har gjort et poeng ut av at jeg har sendt så og så mange eposter under undersøkelsen, selv om noen av dem er svar på ting de har bedt om og noe er for klargjøre hva jeg mener for å unngå misforståelser. De har sagt merkelige ting som at det er for mange leker i huset (?!!?). Jeg har blitt saksøkt, anmeldt og eksen min har gått rundt i nettverket og til skolen spredd uriktige påstander om meg. Dette står i opplysningene Barnevernet har innhentet. Barnevernets oppsummering av dette er at jeg viser liten vilje til å dempe konflikten. De mener også at jeg snakker mye i møte med dem og fremstår som pågående. Selv om de riktignok påpeker at jeg er høflig og ikke viser sinne eller frustrasjon. Det er ingen slike karakteristikker av min eks, hun blir beskrevet som et prakteksemplar som ønsker barna vel. Det at meldingen hun kom med er 100% feil er ikke omtalt i rapporten. Jeg er glad de har henlagt saken, men dette blir liggende i arkivet i mange år. Jeg skal ikke si hva jeg mener om eksen min, men jeg tviler veldig sterkt på at dette er siste gang Barnevernet blir tilkalt for å sverte meg. Jeg vil derfor forsøke å korrigere det som er feil sånn at ikke disse negative vurderingene av meg blir stående uimotsagt og blir lagt rått til grunn av neste saksbehandler. Noen som har noen tips? Anonymkode: 9fe9c...ae6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #2 Skrevet 8. juni 2019 Nå jobber ikke jeg i BV, men jobber med fam der mine konklusjoner har vært annerledes enn foreldrenes. Da er begge sine syn skrevet ned i journal. Jeg synes dette er en fin måte å gjøre det på. Kontakt BV og hør om dette er en mulighet i din sak? Jeg tenker når dette gjelder deg burde det komme frem at du har et annet syn. Anonymkode: 13421...a6e 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #3 Skrevet 8. juni 2019 Det høres ut som en god løsning. Anonymkode: 9fe9c...ae6 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #4 Skrevet 8. juni 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt undersøkt av barnevernet. Meldingen de fikk var veldig alvorlig, men undersøkelsen fant ikke noe hold i det som var det opprinnelige innholdet i bekymringen. Slik jeg selv ser på saken var alt dette ledd i en pågående barnefordelingssak. Undersøkelsen ble henlagt, men BV skrev en lang rapport hvor jeg mener de har fremstilt meg i et unødvendig dårlig lys. De har problematisk at jeg har bedt om innsyn i referater, noe de opplyste om at jeg har rett til. De har gjort et poeng ut av at jeg har sendt så og så mange eposter under undersøkelsen, selv om noen av dem er svar på ting de har bedt om og noe er for klargjøre hva jeg mener for å unngå misforståelser. De har sagt merkelige ting som at det er for mange leker i huset (?!!?). Jeg har blitt saksøkt, anmeldt og eksen min har gått rundt i nettverket og til skolen spredd uriktige påstander om meg. Dette står i opplysningene Barnevernet har innhentet. Barnevernets oppsummering av dette er at jeg viser liten vilje til å dempe konflikten. De mener også at jeg snakker mye i møte med dem og fremstår som pågående. Selv om de riktignok påpeker at jeg er høflig og ikke viser sinne eller frustrasjon. Det er ingen slike karakteristikker av min eks, hun blir beskrevet som et prakteksemplar som ønsker barna vel. Det at meldingen hun kom med er 100% feil er ikke omtalt i rapporten. Jeg er glad de har henlagt saken, men dette blir liggende i arkivet i mange år. Jeg skal ikke si hva jeg mener om eksen min, men jeg tviler veldig sterkt på at dette er siste gang Barnevernet blir tilkalt for å sverte meg. Jeg vil derfor forsøke å korrigere det som er feil sånn at ikke disse negative vurderingene av meg blir stående uimotsagt og blir lagt rått til grunn av neste saksbehandler. Noen som har noen tips? Anonymkode: 9fe9c...ae6 Når det henlegger saken så er den henlagt for godt, så si at de åpner en ny undesøkelse pågrunn av en ny melding så undersøker de på nytt .. altså blanke ark, så ikke beskymre deg Hilsen Barnevernstudent Anonymkode: 0d0ad...5f8 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #5 Skrevet 8. juni 2019 Men de leser vel historiske rapporter i en ny undersøkelse? Noe annet ville jo vært rart. I denne rapporten jeg snakker om er det blant annet referert til eksen at eksen har vært i kontakt med dem tidligere, men at de ikke har sett noen grunn til å undersøke. Så kan det jo fort bli en rettsak om barnefordeling - da vil det være dumt hvis jeg ikke har korrigert en rapport som jeg opplever er full av feil. Når barna blir litt eldre får de innsyn - jeg vil ikke at de skal tro at jeg er enige i de beskrivelsene som er gitt i denne rapporten Hvis rådet er å la det ligge og ikke engasjere meg i en rapport full av feil, så synes jeg det er et dårlig råd. Men det er litt sånn jeg opplever at Barnevernet tenker - ikke bekymre deg for om ting blir fremstilt feil her og der, stol 100% på oss, len deg tilbake og legg resten livet ditt i våre hender. Jeg hadde sikkert blitt ansett som mer sympatisk hvis jeg bare fulgte med strømmen der barnevernet tok barna mine og meg, men det kjennes ikke riktig. De har 15 saker samtidig pr saksbehandler og jeg synes ikke de har lært verken barna mine eller meg å kjenne særlig godt. De har sine veldig spesifikke metoder som sikkert fungerer innenfor rammen av det metoden er ment å svare ut. Men ulempen med å drille så ensidig med sine metoder er at de ikke ser skogen for bare trær. Etter mitt syn. Men takk for at du tok deg tid til å svare meg, selv om jeg ikke er enig 🙂 Anonymkode: 9fe9c...ae6 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #6 Skrevet 8. juni 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når det henlegger saken så er den henlagt for godt, så si at de åpner en ny undesøkelse pågrunn av en ny melding så undersøker de på nytt .. altså blanke ark, så ikke beskymre deg Hilsen Barnevernstudent Anonymkode: 0d0ad...5f8 Pft. Kjære barnevernstudent, jeg vil bare si at dette ikke stemmer. Opplysningene vil alltid være tilgjengelige og man skal vurdere helhetlig. Anonymkode: 0da89...409 10
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #7 Skrevet 8. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men de leser vel historiske rapporter i en ny undersøkelse? Noe annet ville jo vært rart. I denne rapporten jeg snakker om er det blant annet referert til eksen at eksen har vært i kontakt med dem tidligere, men at de ikke har sett noen grunn til å undersøke. Så kan det jo fort bli en rettsak om barnefordeling - da vil det være dumt hvis jeg ikke har korrigert en rapport som jeg opplever er full av feil. Når barna blir litt eldre får de innsyn - jeg vil ikke at de skal tro at jeg er enige i de beskrivelsene som er gitt i denne rapporten Hvis rådet er å la det ligge og ikke engasjere meg i en rapport full av feil, så synes jeg det er et dårlig råd. Men det er litt sånn jeg opplever at Barnevernet tenker - ikke bekymre deg for om ting blir fremstilt feil her og der, stol 100% på oss, len deg tilbake og legg resten livet ditt i våre hender. Jeg hadde sikkert blitt ansett som mer sympatisk hvis jeg bare fulgte med strømmen der barnevernet tok barna mine og meg, men det kjennes ikke riktig. De har 15 saker samtidig pr saksbehandler og jeg synes ikke de har lært verken barna mine eller meg å kjenne særlig godt. De har sine veldig spesifikke metoder som sikkert fungerer innenfor rammen av det metoden er ment å svare ut. Men ulempen med å drille så ensidig med sine metoder er at de ikke ser skogen for bare trær. Etter mitt syn. Men takk for at du tok deg tid til å svare meg, selv om jeg ikke er enig 🙂 Anonymkode: 9fe9c...ae6 Du har anledning til å ta kontakt med bvtj og fortelle at du ønsker å komme med kommentarer til sluttrapporten. Si det som du har skrevet i HI. og fortell at du skjønner at du har fremstått som pågående, nettopp fordi du har vært så redd for å miste barna dine helt til exen. Når det er sagt, så kommer man oftest lengst med å samarbeide og å vise at man har intet å skjule. Ikke noe omsorgsvikt iallefall. Anonymkode: 0da89...409
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #8 Skrevet 8. juni 2019 Hvis det er direkte faktafeil i rapporten kan du kreve det endret. Men om de opplever deg som pågående og at du gjør lite for å dempe konflikten med din eks så er det jo lite du kan gjøre med det. Du kan be dem dokumentere at du er uenig i rapporten, men deres meninger og vurderinger om deg kan ikke du påstå er feil. Om de opplever deg som pågående så gjør de det og har all rett til å skrive det ned i en vurdering. Jeg syntes de fremstår som nyanserte, sier innholdet i meldingen var feil, at du er høflig og samarbeidsvillig men at du også er pågående og en aktiv part i konflikten med mor. De har ikke en ensidig positiv eller ensidig negativ virdering av deg, og om de skriver at mot sprer usannheter om deg har de heller ikke en ensidig vurdering av mor. Så innholdet her får du gjøre lite med, for barnevernet har all rett til å skrive ned hvordan de opplever deg. Det går ikke ann å si at deres opplevelse er feil, men du kan be dem dokumentere at du er uenig Anonymkode: 6eb8e...79b 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #9 Skrevet 8. juni 2019 Det virker betryggende. Det er masse faktafeil som at jeg har gått til psykolog, mens det faktisk er eksen som har gjort det. Ikke jeg. Jeg har ikke noe ambisjon om å at de skal endre vurderingene sine, men jeg vil gjerne ha med kommentarer der jeg ikke er enig. F.eks har er det eksen som har starten en sak om barnefordeling, ikke jeg. Eksen har politianmeldt meg, ikke motsatt. Eksen har gått til barnevernet, ikke jeg. Eksen har prøvd å gjennomføre karakterdrap på meg i retten, mens jeg ikke sa et negativt ord om henne under rettssaken. Derimot har jeg invitert henne på julefeiring med meg og barna, invitert henne på ferie, forsøkte utallige ganger til å fokusere på at vi kan samarbeide om barna i stedet for å krige. Men når hun etter tre år med angrep mot meg fikk barnevernet inn i saken, basert på usannheter sa jeg stopp. Da la jeg frem bevis for at hun lyver. Det synes ikke Barnevernet var veldig snilt av meg. I tillegg er anklagene mot meg sånn at de hvis det er bare er 1% sannhet i det, så er jeg en forferdelig person. Anonymkode: 9fe9c...ae6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #10 Skrevet 8. juni 2019 Det er slike ting som erger meg med BVtj. De skal kunne få styre som de vil, om de så overkjører familier. Krever man å få endret på noe så kan de plutselig finne på å være vanskelige. Regjeringen må få til en endring på BVtj, er vel ikke så rart at mange frykter de når de opptrer seg totalitære. Anonymkode: 3fb85...a34 5 1
Gjest Tutte Skrevet 8. juni 2019 #11 Skrevet 8. juni 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det virker betryggende. Det er masse faktafeil som at jeg har gått til psykolog, mens det faktisk er eksen som har gjort det. Ikke jeg. Jeg har ikke noe ambisjon om å at de skal endre vurderingene sine, men jeg vil gjerne ha med kommentarer der jeg ikke er enig. F.eks har er det eksen som har starten en sak om barnefordeling, ikke jeg. Eksen har politianmeldt meg, ikke motsatt. Eksen har gått til barnevernet, ikke jeg. Eksen har prøvd å gjennomføre karakterdrap på meg i retten, mens jeg ikke sa et negativt ord om henne under rettssaken. Derimot har jeg invitert henne på julefeiring med meg og barna, invitert henne på ferie, forsøkte utallige ganger til å fokusere på at vi kan samarbeide om barna i stedet for å krige. Men når hun etter tre år med angrep mot meg fikk barnevernet inn i saken, basert på usannheter sa jeg stopp. Da la jeg frem bevis for at hun lyver. Det synes ikke Barnevernet var veldig snilt av meg. I tillegg er anklagene mot meg sånn at de hvis det er bare er 1% sannhet i det, så er jeg en forferdelig person. Anonymkode: 9fe9c...ae6 Kanskje du har fått rapporten til eksen og hun din, at de har byttet om ved en feil? Neida. Hvis du har fått en rapport som ikke stemmer, så må du klage ja. Selvfølgelig skal du ha en rapport med korrekte opplysninger.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #12 Skrevet 11. juni 2019 På 8.6.2019 den 10.59, AnonymBruker skrev: Når det henlegger saken så er den henlagt for godt, så si at de åpner en ny undesøkelse pågrunn av en ny melding så undersøker de på nytt .. altså blanke ark, så ikke beskymre deg Hilsen Barnevernstudent Anonymkode: 0d0ad...5f8 Men barna kan lese alt når de er over 15år... Hvor kjekt er det da? Anonymkode: 53fb6...b8c
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #13 Skrevet 11. juni 2019 TS her. Jeg har gravd litt i dette og har en teori om hva som har skjedd. Eks samboer har over tid forsøkt å få omsorgen for barna. Først på «vanlig» måte ved å argumentere for at hun er en bedre forelder osv. Deretter med dirty triks og anklager. Dette har vart ca tre år. Så toppet det seg på en måte med at hun klarte å blande inn Barnevernet og fikk de til å undersøke sin lange liste med bekymringer. Bv fant ingen grunn til bekymring. Jeg har etterhvert sagt klart i fra at nå må det være nok med påstander, når alt er undersøkt flere ganger og den eneste som fortsatt er bekymret er eksen. Jeg har også vært klar på at jeg mener 50-50 som vi har nå ikke er mulig å kombinere med en slik krigføring. Teorien min er at BV har sett at eksen har gått altfor langt, slik at jeg har en viss mulighet til å vinne frem dersom jeg går til retten og ber om hovedomsorgen for barna. De har sagt veldig tydelig at de mener det beste for barna er kontakt med begge foreldre. Så for meg virker det som Bv ikke vil gi meg «ammunisjon» for å ta fra eksen barna. Noe jeg egentlig ikke vil, men hvis eksen fortsetter med krigen føler jeg det er eneste mulighet. Så nå har BV klart å være så selektiv i utvalget av opplysninger og fakta at de har klart å fremstille det som at jeg har skylden for konflikten. Jeg har blitt utsatt for anklager i tre år og kun tatt til motmæle de siste ukene. Anonymkode: 9fe9c...ae6
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #14 Skrevet 11. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Jeg har gravd litt i dette og har en teori om hva som har skjedd. Eks samboer har over tid forsøkt å få omsorgen for barna. Først på «vanlig» måte ved å argumentere for at hun er en bedre forelder osv. Deretter med dirty triks og anklager. Dette har vart ca tre år. Så toppet det seg på en måte med at hun klarte å blande inn Barnevernet og fikk de til å undersøke sin lange liste med bekymringer. Bv fant ingen grunn til bekymring. Jeg har etterhvert sagt klart i fra at nå må det være nok med påstander, når alt er undersøkt flere ganger og den eneste som fortsatt er bekymret er eksen. Jeg har også vært klar på at jeg mener 50-50 som vi har nå ikke er mulig å kombinere med en slik krigføring. Teorien min er at BV har sett at eksen har gått altfor langt, slik at jeg har en viss mulighet til å vinne frem dersom jeg går til retten og ber om hovedomsorgen for barna. De har sagt veldig tydelig at de mener det beste for barna er kontakt med begge foreldre. Så for meg virker det som Bv ikke vil gi meg «ammunisjon» for å ta fra eksen barna. Noe jeg egentlig ikke vil, men hvis eksen fortsetter med krigen føler jeg det er eneste mulighet. Så nå har BV klart å være så selektiv i utvalget av opplysninger og fakta at de har klart å fremstille det som at jeg har skylden for konflikten. Jeg har blitt utsatt for anklager i tre år og kun tatt til motmæle de siste ukene. Anonymkode: 9fe9c...ae6 Så fordi du og barnemor er uenig skal du ta fra barna moren dems? Høres ut som du gjør dette for egen del og ikke barnas. Hva vil ungene dine? Anonymkode: ef3eb...51e 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #15 Skrevet 11. juni 2019 På 8.6.2019 den 10.36, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt undersøkt av barnevernet. Meldingen de fikk var veldig alvorlig, men undersøkelsen fant ikke noe hold i det som var det opprinnelige innholdet i bekymringen. Slik jeg selv ser på saken var alt dette ledd i en pågående barnefordelingssak. Undersøkelsen ble henlagt, men BV skrev en lang rapport hvor jeg mener de har fremstilt meg i et unødvendig dårlig lys. De har problematisk at jeg har bedt om innsyn i referater, noe de opplyste om at jeg har rett til. De har gjort et poeng ut av at jeg har sendt så og så mange eposter under undersøkelsen, selv om noen av dem er svar på ting de har bedt om og noe er for klargjøre hva jeg mener for å unngå misforståelser. De har sagt merkelige ting som at det er for mange leker i huset (?!!?). Jeg har blitt saksøkt, anmeldt og eksen min har gått rundt i nettverket og til skolen spredd uriktige påstander om meg. Dette står i opplysningene Barnevernet har innhentet. Barnevernets oppsummering av dette er at jeg viser liten vilje til å dempe konflikten. De mener også at jeg snakker mye i møte med dem og fremstår som pågående. Selv om de riktignok påpeker at jeg er høflig og ikke viser sinne eller frustrasjon. Det er ingen slike karakteristikker av min eks, hun blir beskrevet som et prakteksemplar som ønsker barna vel. Det at meldingen hun kom med er 100% feil er ikke omtalt i rapporten. Jeg er glad de har henlagt saken, men dette blir liggende i arkivet i mange år. Jeg skal ikke si hva jeg mener om eksen min, men jeg tviler veldig sterkt på at dette er siste gang Barnevernet blir tilkalt for å sverte meg. Jeg vil derfor forsøke å korrigere det som er feil sånn at ikke disse negative vurderingene av meg blir stående uimotsagt og blir lagt rått til grunn av neste saksbehandler. Noen som har noen tips? Anonymkode: 9fe9c...ae6 Når du leser omtale skrevet av andre der du er hovedpersonen så er det lett å ta på seg briller der en selv ikke klarer å lese objektivt. Har du fått andre til å lese og samtale med deg om det som er skrevet? Skal du begynne å klage til Fylkemannen så underbygger du det bv har skrevet, nemlig at du er pågående og opphengt i bagateller, noe som igjen vil gi både bv, eksen din og andre "vann på mølla". Hva om du klager og får avslag på klagen? I tillegg kan du få enda mer negative karakteristika om deg selv festet på papir, vil du takle det bedre? Eller skal du da angripe uttalelsene i et privatrettslig søksmål? Hev deg om tingene og gå videre i livet. Anonymkode: 2a9d7...48d 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #16 Skrevet 11. juni 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Jeg har gravd litt i dette og har en teori om hva som har skjedd. Eks samboer har over tid forsøkt å få omsorgen for barna. Først på «vanlig» måte ved å argumentere for at hun er en bedre forelder osv. Deretter med dirty triks og anklager. Dette har vart ca tre år. Så toppet det seg på en måte med at hun klarte å blande inn Barnevernet og fikk de til å undersøke sin lange liste med bekymringer. Bv fant ingen grunn til bekymring. Jeg har etterhvert sagt klart i fra at nå må det være nok med påstander, når alt er undersøkt flere ganger og den eneste som fortsatt er bekymret er eksen. Jeg har også vært klar på at jeg mener 50-50 som vi har nå ikke er mulig å kombinere med en slik krigføring. Teorien min er at BV har sett at eksen har gått altfor langt, slik at jeg har en viss mulighet til å vinne frem dersom jeg går til retten og ber om hovedomsorgen for barna. De har sagt veldig tydelig at de mener det beste for barna er kontakt med begge foreldre. Så for meg virker det som Bv ikke vil gi meg «ammunisjon» for å ta fra eksen barna. Noe jeg egentlig ikke vil, men hvis eksen fortsetter med krigen føler jeg det er eneste mulighet. Så nå har BV klart å være så selektiv i utvalget av opplysninger og fakta at de har klart å fremstille det som at jeg har skylden for konflikten. Jeg har blitt utsatt for anklager i tre år og kun tatt til motmæle de siste ukene. Anonymkode: 9fe9c...ae6 Din eks er bekymret for deres barn, når barna er hos deg. Den bekymringen er hun i sin fulle rett til å oppleve, uansett om barna er ivaretatt eller ikke. Du kan ikke kontrollere andre menneskers følelser av utrygghet, men du kan oppføre deg silk at bekymringene blir mindre. Bare det at du utleverer din eks på nettet, er bekymringsfullt. Du er detaljorienter og opphengt i å styre, det leser man lett av dine to innlegg. Anonymkode: 2a9d7...48d 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #17 Skrevet 11. juni 2019 Takk for tilbakemeldinger. Ja, jeg har nok blitt opphengt i å ha kontroll. Kontroll over at eksen ikke klarer å få meg i fengsel for å mishandle barna våre, noe jeg aldri har gjort. Kontroll over at jeg ikke blir fratatt barna fordi jeg misbruker datteren vår på 11 år seksuelt, noe jeg aldri har gjort. Kontroll på at jeg ikke blir stemplet som psykisk syk overfor skole, venner, politi, rettsvesen og nå Barnevernet. Dette er et utvalg av påstandene som har kommet. Jeg har vært under lupen i mer enn tre år. Nesten alle instanser som har med barn å gjøre er varslet av eksen og har gjort sine undersøkelser på sin måte. Ingen har funnet noe som minner om bekymringsverdig hos meg eller i mitt forhold til barna eller noen avvik på noe som helst vis. Snarere tvert i mot. De sier at alt er på stell. Barna sier for øvrig de helst vil bo hos meg. Men Barnevernet mener at jeg må senke guarden, stole på mor og at det nå står på meg. Det er ikke mange dagene siden jeg fant ut om en ny bakvaskingskampanje eksen er i gang med blant felles venner. Anonymkode: 9fe9c...ae6 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #18 Skrevet 11. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tilbakemeldinger. Ja, jeg har nok blitt opphengt i å ha kontroll. Kontroll over at eksen ikke klarer å få meg i fengsel for å mishandle barna våre, noe jeg aldri har gjort. Kontroll over at jeg ikke blir fratatt barna fordi jeg misbruker datteren vår på 11 år seksuelt, noe jeg aldri har gjort. Kontroll på at jeg ikke blir stemplet som psykisk syk overfor skole, venner, politi, rettsvesen og nå Barnevernet. Dette er et utvalg av påstandene som har kommet. Jeg har vært under lupen i mer enn tre år. Nesten alle instanser som har med barn å gjøre er varslet av eksen og har gjort sine undersøkelser på sin måte. Ingen har funnet noe som minner om bekymringsverdig hos meg eller i mitt forhold til barna eller noen avvik på noe som helst vis. Snarere tvert i mot. De sier at alt er på stell. Barna sier for øvrig de helst vil bo hos meg. Men Barnevernet mener at jeg må senke guarden, stole på mor og at det nå står på meg. Det er ikke mange dagene siden jeg fant ut om en ny bakvaskingskampanje eksen er i gang med blant felles venner. Anonymkode: 9fe9c...ae6 Sikker på at du ikke er litt paranoid...? Anonymkode: 62186...38a 1
Aksjemegler Skrevet 11. juni 2019 #19 Skrevet 11. juni 2019 (endret) Rart innlegg Endret 11. juni 2019 av Aksjemegler 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #20 Skrevet 11. juni 2019 På 8.6.2019 den 10.59, AnonymBruker skrev: Når det henlegger saken så er den henlagt for godt, så si at de åpner en ny undesøkelse pågrunn av en ny melding så undersøker de på nytt .. altså blanke ark, så ikke beskymre deg Hilsen Barnevernstudent Anonymkode: 0d0ad...5f8 «Beskymre»? Huffda 🙈 Anonymkode: baa8c...645 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå