AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #1 Skrevet 8. juni 2019 Naboen har to katter som tisser rundt hele huset våres, på grillen, på utemøbler, overalt! De bæsjer også foran døra vår og på hagemøblene. Hva i alle dager kan vi gjøre med det? De er kastrert og sterilisert. Anonymkode: 7cb61...a13
Tvist Skrevet 8. juni 2019 #2 Skrevet 8. juni 2019 Har dere katter? Det må være en grunn til at de kastrerte kattene kommer til dere. Kjøp Cat off eller andre remedier på dyrebutikken for å holde katter unna. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #3 Skrevet 8. juni 2019 Vi har en sterilisert katt ja.. var ingen katter i dette huset før vi flyttet hit så de prøver vel å «ta over». Anonymkode: 7cb61...a13
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #4 Skrevet 8. juni 2019 Sikker på at de er kastrerte? Går din ute? Hvis ikke vil jeg foreslå luktestoff mot katt fra Felleskjøpet. Det simulerer at det er et stort og farlig dyr som markerer på området. Kan ta 3 uker til det virker, men etter det så skal de ikke komme tilbake. Anonymkode: b30ae...44c
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #5 Skrevet 8. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at de er kastrerte? Går din ute? Hvis ikke vil jeg foreslå luktestoff mot katt fra Felleskjøpet. Det simulerer at det er et stort og farlig dyr som markerer på området. Kan ta 3 uker til det virker, men etter det så skal de ikke komme tilbake. Anonymkode: b30ae...44c Kastrerte katter markerer også jeg har kastrerte hunnkatter selv som går rundt og sprayer på diverse busker og trær rundt om kring. Anonymkode: ee2cb...104 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå