Gjest Xavia Skrevet 29. april 2005 #1 Skrevet 29. april 2005 I morgen skal jeg kjøpe jeans! Har falt min elsk på disse fra REPLAY. Noen som vet hvilke butikker som fører dette merket?
Gjest siri piri Skrevet 29. april 2005 #3 Skrevet 29. april 2005 ville prøvd Paragon eller Kentho girls i strøget passasjen (oslo) eventuelt JC. Tror ikke BikBok har dem. ringerunde er alltid greit minner om tråden ang. det samme på siden her
Orthia Skrevet 29. april 2005 #5 Skrevet 29. april 2005 Joda, BikBok har Replay (hvertfall CC Vest). Urban på Byporten har også bra utvalg. I tillegg har jeg sett dem på Paleet, i en burikk i første etasje som jeg ikke husker navnet på. (de selger bl.a. også Guess, DAY, og Friis-vesker)
Ephemera Skrevet 29. april 2005 #6 Skrevet 29. april 2005 Noen som vet hvilke størrelser Replay har? Har de f.eks 34/34 eller finnes de bare i små størrelser?
Tusseline Skrevet 29. april 2005 #7 Skrevet 29. april 2005 Det kommer litt an på hvor du bor i landet, og det er spesielt ikke-kjeder som tar Replay inn (har jeg lagt merke til). Her i Stavanger fås de i hvertfall på JC og på Abstinenze.
Gjest Xavia Skrevet 30. april 2005 #9 Skrevet 30. april 2005 Noen som vet hvilke størrelser Replay har? Har de f.eks 34/34 eller finnes de bare i små størrelser? På den nettsiden jeg linket til, så har de ikke den størrelsen, men forhåpentligvis har de større utvalg i butikken. Jeg er i hvert fall nødt til å ha 34 i benlengde. (Og 27/28 i livet.) Krysse fingrene for at de har størrelsen min.
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2005 #10 Skrevet 30. april 2005 Den buksa hadde passet meg perfekt også (hvis den ikke ser dum ut på personer som ikke er så høye...). Forhåpentligvis finnes de i 25/32. Men jeg har ikke sett noen som selger Replay her i byen de siste årene.... Men ærlig talt, jeg kjøpte jeans for en måned siden, som er brukt to ganger (og til 1400 kan jeg ikke kjøpe bukser hver måned...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå