Solsikke2 Skrevet 8. juni 2019 #1 Skrevet 8. juni 2019 Jeg får kjempe masse floker ved nakken, det er kun der det floker seg. Bruker fuktighetsgivende shampoo og balsam, og er flink å kurer minst en gang i uka. Det blir børstet 2 ganger daglig, og er for det meste i hestehale (som blir variert på høyde for å ikke slite så på samme sted).. Hva gjør jeg galt?
Solsikke2 Skrevet 8. juni 2019 Forfatter #2 Skrevet 8. juni 2019 Ingen som har noen gode råd? Bruker forresten også hårolje etter det er vaska!
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #3 Skrevet 8. juni 2019 Jeg har faktisk erfart at håret blir mindre flokete når jeg dropper alt mulig rart for å forebygge det. Shampoo og balsam, det er det hele Anonymkode: b781e...dfb 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #4 Skrevet 8. juni 2019 Håret ditt blir flokete i nakken fordi du bruker klær som inneholder kunststoff. Det kan være genseren, et skjerf eller jakken din. Hvis jeg bruker et skjer med polyester eller acryl i, så blir håret litt forferdelig veldig raskt. Det samme hvis jeg har på en bluse i polyester. Anonymkode: 8939b...886 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå