Gjest hundeeier Skrevet 7. juni 2019 #1 Skrevet 7. juni 2019 Jeg hentet tidligere i uka tilbake ei tispe fra forvert. Hun var 4 mnd når hun ble satt ut og var trygg og god og hadde en forvert som kan hund. Cluet er at jeg fikk tilbake ei tispe på 15 mnd som er pissredd for alt. Hun virker nesten litt underkuet. Grunnen til at jeg fikk hu tilbake var fordi forvert fikk en liten baby og det gikk ikke. Men gode tips til å få hu trygg igjen?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #2 Skrevet 7. juni 2019 Stakkars hund:( Trygge rammer og A-4 hverdager så burde det gå seg til igjen etterhvert. Anonymkode: bbc2b...a9f 3
Tabris Skrevet 8. juni 2019 #3 Skrevet 8. juni 2019 En hund kan virke trygg og fin, men redselen kommer ikke frem før den f.eks har fått seg en negativ erfaring. Da handler det om genetikk. Noen kan få en dårlig erfaring og lett riste det av seg, andre utvikler redsel utfra det. Nå sier jeg ikke at det har skjedd her, det vet jeg jo ikke noe om. Hva du skal gjøre kommer an på hva hun er redd og i hvilke situasjoner. Folk på besøk? Folk på tur? Hunder på tur? Lyder? Biler? Hva er det hun reagerer på? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå