Gjest Teletubbien Skrevet 29. april 2005 #1 Skrevet 29. april 2005 Hjælp!!! Tips til god dansemusikk? Swing, rolig, old time-musikk som gamle tanter og onkler hopper rundt med?
Mrs. K Skrevet 1. mai 2005 #2 Skrevet 1. mai 2005 Du kan spille Glenn Miller. Det er musikk som får gamlingerne (og de unge) på gulvet. Hilsen Trille
Gjest hank Skrevet 5. mai 2005 #3 Skrevet 5. mai 2005 Hjælp!!! Tips til god dansemusikk? Swing, rolig, old time-musikk som gamle tanter og onkler hopper rundt med? Det er utrolig mye musikk som finnes som "gamle tanter og onkler" swinger med i, så er du på jakt etter noe spesielt i den anledning, burde du lytte på Radio Follo www.radiofollo.no der finner du denne musikkformen i bøtter og spann. ha en velfrisert dag. Mvh. hank
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #4 Skrevet 5. mai 2005 Velg for all del musikk du selv orker å høre på. Ikke velg svensk dansband hvis du hater det selv.... Beatles, Elvis og andre dansbare 60-tallsslagere er vel greit.
Cathie Skrevet 5. mai 2005 #5 Skrevet 5. mai 2005 Filmmusikk til f eks grease, dirty dancing og den typen filmer er veldig gøy!!
Nellie Cortado Skrevet 5. mai 2005 #6 Skrevet 5. mai 2005 Velg for all del musikk du selv orker å høre på. Ikke velg svensk dansband hvis du hater det selv.... Beatles, Elvis og andre dansbare 60-tallsslagere er vel greit. Morsomt! Det er akkurat dette jeg har gjort! Hater "Dænseband" så i stede har jeg brent masse cder med Beatles, Elvis, swing musikk, 60 talls perler o.l. Måtte selvfølgelig ta med litt DDE til min trønderske svigermor siden jeg la ned veto mot Vikingarna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå