Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei Vi har stokke trailz til en baby på 7mnd. Får ikke plass til noe annet i bilen hvis vognen ligger i bilen. Pluss at noen ganger kan det være litt slitsomt å ta den ut og inn hvis jeg skal kun en liten tur til butikken. Vurderer å kjøpe en enkel vogn som er lett å slå sammen og som tar lite plass i bilen. Planen er at den nye vognen skal stå fast i bilen. Og jeg bruker stokke trailz når jeg går ut uten bil. Det er denne vognen jeg har sett på: https://www.babybanden.no/products/titanium-baby-comet-trille-auto-fold-sort

Høres det greit ut? Kom gjerne med forslag😊

Anonymkode: 41274...a90

AnonymBruker
Skrevet

Se i den tråden her:

Anonymkode: e0e80...043

Skrevet

Jeg synes det høres veldig greit ut! Vi vurderer selv å skaffe oss en slik type vogn, har faktisk sett akkurat på den du sendte. Var å prøvde lignende vogner i butikk og merket liten forskjell fra merke til merke. Synes alle virket lett, god å trille og manøvrere. Jeg var litt skeptisk til "billige" triller, siden mange triller koster 3-6000. Tenkte kanskje de andre var noe billig "dritt". Men synes alle nesten virket like god uavhengig av pris :) 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har cybex balios M. 

Det er både bag og sportsdel til. Veldig lett & grei vogn, samtidig som den er mer enn bare en «trille». Fått mange kommentarer på hvor lett og fin den er.

Anonymkode: 435f9...944

Skrevet

Babyjogger city mini gt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...