Gå til innhold

rastløs etter onanering

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei,

hvorfor blir jeg rastløs etter at jeg har onanert? Jeg mister på en måte kontrollen over psyken.

er det noen som opplever lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hmm.. omvendt med meg.. Jeg syntes det er godt å onanere hvis jeg ER rastløs eller stresset.. Da blir allt så mye bedre etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KOmmer helt an på hvem, hva og hvordan for meg...

Dersom jeg onanerer selv, og får orgasme, så blir jeg trøtt. (god sovemedisin når man ligger der alene og tenker for mye!) :blunke:

Dersom jeg onanerer med eller av mannfolket, og får orgasme, så blir jeg sløv og salig. Ikke direkte trøtt, selv om jeg nok greit kunne sovnet, men har ikke behov for det.

MEN.... dersom jeg onanerer sammen med eller av kjæresten min, ute orgasme, så blir jeg stort sett ganske "rastløs", hyper, våken etc etc. Da er jeg på en måte avhengig av at det går får ham, for at i det minste psyken skal forstå at det nå er slutt og over for denne gang. Kan være sliten som fy, men kroppen er likevel rastløs eller hyper...

Dette kommer også til en viss grad om jeg onanerer selv uten orgasme, men ikke like utpreget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onanere sjølv eller bli onanert - det var ein ny definisjon av onani.

Onani kjem frå Onan som er nemnt i Bibelen. Han praktiserte avbrutt samleie for å unngå å gjera kona til broren (som var død) gravid.

Mest vanlege i Norge i dag er å bruke onani om "det å tilfredsstille seg sjølv seksuelt". Dvs at du kan ikkje bli onanert av andre og du kan ikkje onanere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...