AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #1 Skrevet 7. juni 2019 Ja som tittelen sier skal vi til Tyrkia i sommer til besteforeldrenes leilighet, første gang med unger på slep, ønsker derfor innspill om hvordan vi kan gjøre reisen lettest mulig for foreldre og barna. Bæresele på flyplassen? koffert med sete? 2 vogner som passer i håndbagasje? Jetbed? flytiden er ca 4,5 - 5 timer. Del gjerne dine erfaringer slik at vi kan oppnå en grei tur nedover og hjem Hilsen Far Anonymkode: acca4...42d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #2 Skrevet 8. juni 2019 Jeg har hatt bæresele på flyplassen, for det er veldig kjekt å ha hendene fri til å trille kofferter. koffert med sete har ikke noe for seg når de er så små. Vogn som passer håndbagasjen er veldig kjekt, mest fordi man slipper å stå i kø for spesialbagasje. Jeg har aldri brukt jetbed. Sist vi var ute og fløy brukte jeg bæreselen og la ryggen på setet så langt ned som mulig. Så fikk baby sovet på meg. Evnt hvis dere har egne flyseter til barna kan dere vurdere å ta med bilseter. Da kan de sove i dem. Mitt beste tips er å ta med masse smoothie/snacks og bøker/leker de synes er spennende. Anonymkode: 52a9c...f98
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #3 Skrevet 8. juni 2019 Jeg foretrekker helt klart bæretøy. Har full kontroll på ungene, ikke noe klatring inn og ut av vogna. Mye inntrykk for dem, lettere å finne roen inntil mamma eller pappa. Til en såpass kort tur hadde jeg ikke orket noe jetbed, bare latt de sove oppå meg. Leker, iPad (støtter ikke nødvendigvis skjermbruk til så små, men om noen sanger på YouTube kan roe situasjonen litt, hvorfor ikke) og snacks. Anonymkode: 42600...c04 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #4 Skrevet 8. juni 2019 Vi har reist med tvillingtrille + bæretøy. Det er slitsomt å bære barn hele tiden, så det var fint med trilla som vi kunne sette dem i og få en pause eller når de sov. Husk at har ikke ungene eget sete, så sitter de altså i fanget hele turen! Trilla ble levert ved gaten og så fikk vi den tilbake ved landing. Anonymkode: 4f05f...287
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #5 Skrevet 8. juni 2019 Takk for svar, tenker vi tar med 2 bæreseler også en vogn som passer som handbagasje slik at en av oss kan "hvile" i rotasjon på flyplassen. Leker-Ipad-Matposer/smoothie TS Anonymkode: acca4...42d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå