puffy123 Skrevet 7. juni 2019 #1 Skrevet 7. juni 2019 Hei! 😄 Jeg har denne iiglo støvsugeren: https://www.komplett.no/product/894891/hjem-fritid/husholdningsapparater/stoevsugere/iiglo-stoevsuger-sortgraa De selger støvsugerposer til denne på komplett, men har behov for en ny støvsugerpose i morgen. Veit de selger støvsugerposer på Jula, Clas Ohlson, Jula, Power og Elkjøp, men det virker vanskelig å finne en pose som kan passe denne støvsugeren. Vet det finnes universalposer men finner ingenting på nett plutselig.. Finner heller ikke bruksanvisningen noe sted men har et par spørsmål som noen med mer erfaring enn meg kanskje vet svaret på? Det står her at støvsugerposen er vaskbar? Hva menes med dette? Eller har jeg misforstått «vaskbar, miljøvennlig støvsugerpose»? Posens størrelse er beskrevet slik: Betyr det at jeg kan bruke hvilken som helst støvsugerpose så lenge den ikke er større enn 3L som er størrelsen til original pose så lenge målene på pappholderen stemmer? På de butikkene jeg nevnte over her er jo støvsugerposene delt inn i nummer og bokstaver, men aner ikke hvilken jeg skal se etter... Det står også at støvsugeren har en «full pose indikator», men finner ikke bruksanvisningen og blir usikker på om jeg egentlig må bytte, for finner ingen indikator når jeg bruker den? Men posen er full, og det merkes godt når jeg støvsuger.. den bråker og suger svakere enn før. Kan noen hjelpe meg med å finne ut av disse tingene hadde jeg blitt veldig glad 😄 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #2 Skrevet 7. juni 2019 3 timer siden, puffy123 skrev: Jula, Clas Ohlson, Jula, Power og Elkjøp Jeg ville dratt innom en av disse butikkene i morgen, og tatt med den informasjonen som du postet her. Jeg er sikker på at de kan hjelpe deg å finne en støvsugerpose som passer til din støvsuger Anonymkode: 0391e...61e 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #3 Skrevet 7. juni 2019 I kundeanmeldelsene ser jeg en som skriver: " IIGLOVCM1 - Iiglo støvsuger Av Georg 09.05.2017 IIGLOVCM1 - Iiglo støvsuger er en støsuger med stor sugekraft men kjøp støvsuger poser med en gang det følger nemmelig ikke med noen (Xavax XA 01 110007 støvsugerpose 4 pk) ser ut til å passe." https://www.komplett.no/product/894891/hjem-fritid/husholdningsapparater/stoevsugere/iiglo-stoevsuger-sortgraa#technical-details Anonymkode: 0391e...61e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #4 Skrevet 7. juni 2019 Jeg regner med at indikatoren er mellom der støvsugerslangen festes, og der iiglo-logoen står på støvsugerenAnonymkode: 0391e...61e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #5 Skrevet 7. juni 2019 Ettersom det står at støvsugerposen er vaskbar. Har du undersøkt om det finnes en annen åpning på støvsugerposen enn det runde hullet som skal monteres mot støvsugerslangen, slik at man med letthet kan tømme posen og deretter vaske den? Anonymkode: 0391e...61e 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #6 Skrevet 7. juni 2019 Her står dette: "Det skal være lett å bytte støvsugerpose, derfor bruker iiglo støvsuger en av de mest vanlige støvsugerposene, S-bag. Dermed er det lett å gjenkjøpe poser dersom du trenger nye."https://www.nidarosdata.no/iiglo-stovsuger-sort-gra700w-rekkevidde/cat-p/c/p9193484 Anonymkode: 0391e...61e 3
puffy123 Skrevet 8. juni 2019 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Her står dette: "Det skal være lett å bytte støvsugerpose, derfor bruker iiglo støvsuger en av de mest vanlige støvsugerposene, S-bag. Dermed er det lett å gjenkjøpe poser dersom du trenger nye."https://www.nidarosdata.no/iiglo-stovsuger-sort-gra700w-rekkevidde/cat-p/c/p9193484 Anonymkode: 0391e...61e Men hva betyr det at støvsugerposen er vaskbar?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #8 Skrevet 8. juni 2019 12 timer siden, puffy123 skrev: Men hva betyr det at støvsugerposen er vaskbar? Jeg vet ikke. Kanskje noen som leser tråden i dag kan hjelpe? Anonymkode: 0391e...61e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå