Kleonard Skrevet 7. juni 2019 #1 Skrevet 7. juni 2019 Lurer på noe..er en romantisk man på 60..gir mye nærhet mentalt og fysisk til min partner..men ho ønsker ikke sex..det gjør eg..føle meg erotisk og viril selv om eg er 60synes dette er vanskelig..har snakka med ho om det men ho ønsker ikke sex.fir gammel sier ho.. er frustrerende føle eg..siden eg gir mye nærhet ellers til ho
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #2 Skrevet 7. juni 2019 Hva med å kutte ned på nærheten og kosen? Det er ingen menneskerett å få kos. Anonymkode: 27673...a20 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #3 Skrevet 7. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva med å kutte ned på nærheten og kosen? Det er ingen menneskerett å få kos. Anonymkode: 27673...a20 Vil du si det til en mann eller kvinne på 20 også? Anonymkode: 299a7...398 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #4 Skrevet 7. juni 2019 14 minutter siden, AnonymBruker said: Vil du si det til en mann eller kvinne på 20 også? Anonymkode: 299a7...398 Som for mange andre er er liv uten sex en hard nøtt å svelge for TS. Så lenge kona får masse kos er sjansen for sex minimal, er ikke verre enn det. Hun trenger ikke ha sex med han, og han trenger ikke gi henne nærhet. Alle andre "råd" TS vil få her inne vil etter all sannsynlighet være av liten verdi. Anonymkode: 27673...a20 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #5 Skrevet 7. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Som for mange andre er er liv uten sex en hard nøtt å svelge for TS. Så lenge kona får masse kos er sjansen for sex minimal, er ikke verre enn det. Hun trenger ikke ha sex med han, og han trenger ikke gi henne nærhet. Alle andre "råd" TS vil få her inne vil etter all sannsynlighet være av liten verdi. Anonymkode: 27673...a20 Å så mye kunnskap du sitter på da siden du mener at alle andre råd vil være av liten verdi 😂 Anonymkode: 299a7...398 1
Gjest Alterego666 Skrevet 7. juni 2019 #6 Skrevet 7. juni 2019 Alle trenger nærhet, kroppskontakt og fysisk bekreftelse, uansett alder. Forstår godt at TS føler seg alene og avvist. Jeg var der allerede i 30-årene. Likevel: Dette er noe en kan gi, men ikke kreve. TS bør nok realistisk sett forberede seg på at situasjonen ikke vil forandre seg, og gjøre en vurdering ut fra det. Føler med deg, TS.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #7 Skrevet 8. juni 2019 Hva mener du med at du var der allerede i tredveåra.. Anonymkode: 29ad5...b53
Kleonard Skrevet 8. juni 2019 Forfatter #8 Skrevet 8. juni 2019 Har jo ikke lyst på ett liv uten sex..når man har desse lystene...og har lyst på dama si men ikke ho på meg..så dukke mange tanker opp..og det er klart at blikk faller på andre damer..uten at man egentlig vil det..men undertrykte følelser fører til det..er ikke utro..men tankene er utro av og til.. frustrerende
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #9 Skrevet 8. juni 2019 Jeg er 50 år. Og det som forundrer meg er at selv om jeg aldri har vært i sexuelle forhold, så kan jeg likevel føle på sexuelle følelser, i min alder...skulle ikke kvinner når de blir 50+ miste all lyst ? Jeg har levd avholdende hele livet og det går fint an. Men jeg forstår likevel at det kan være vondt og sårt for folk som har hatt regelmessig sex og plutselig ikke lengre ha en partner som ønsker sex med dem. Det er nok ingen god følelse. men kanskje kan tilførsel av hormoner hjelpe ? Om kvinnen ønsker hjelp med dette problemet. Anonymkode: 7ef46...cf4 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #10 Skrevet 8. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 50 år. Og det som forundrer meg er at selv om jeg aldri har vært i sexuelle forhold, så kan jeg likevel føle på sexuelle følelser, i min alder...skulle ikke kvinner når de blir 50+ miste all lyst ? Jeg har levd avholdende hele livet og det går fint an. Men jeg forstår likevel at det kan være vondt og sårt for folk som har hatt regelmessig sex og plutselig ikke lengre ha en partner som ønsker sex med dem. Det er nok ingen god følelse. men kanskje kan tilførsel av hormoner hjelpe ? Om kvinnen ønsker hjelp med dette problemet. Anonymkode: 7ef46...cf4 Hvorfor har du ikke sex hvis du har lyster? Anonymkode: 2e6c4...2e1 1
Gjest Alterego666 Skrevet 8. juni 2019 #11 Skrevet 8. juni 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med at du var der allerede i tredveåra.. Anonymkode: 29ad5...b53 Jeg levde i et nær sexløst ekteskap med lite nærhet og intimitet. Det ekteskapet endte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå