Gå til innhold

Din verste krangel med en partner noensinne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min må være da vi krangla om hvordan et ord uttales og det hele endte med at jeg spiste middagen min (grøt), alene, i senga vår i fullt raseri😅🙈

Anonymkode: 7af61...baa

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi krangla om eksen hans, jeg er en sjalu kjerring, jeg reiste til min bygd, han kom dagen etterpå

Anonymkode: ddce2...fde

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har noen episk, teite krangler de nå tenker tilbake på med latter?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi krangla om eksen hans, jeg er en sjalu kjerring, jeg reiste til min bygd, han kom dagen etterpå

Hvordan ble dere venner igjen da? Ser det for meg😁

AnonymBruker
Skrevet

Den verste må vel ha vært da jeg kasta ut alle klærne og tingene hans ut vinduet fra 3. etasje. Var så rasende forbanna at jeg nesten hadde blackout. Knuste pc-en hans også.

Han hadde ligget med en annen dame for andre gang bak min rygg, mens jeg satt hjemme med babyen vår som nylig hadde hatt hjernehinnebetennelse og vært innlagt på sykehus. Jeg var tynt totalt til bristepunktet. Heldigvis var det siste gang noe slikt skjedde, for dagen etter flyttet han ut, og vi gikk fra hverandre. 

Anonymkode: 10ad3...69f

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Denne tar jeg som anonym... Han mente jeg drakk for mye en periode, noe jeg benektet på det sterkeste, men nok hadde en viss rot i røynda... Jeg hadde lovet å ha en hvit måned men kom i skade for å skaffe meg en kartong rødvin etter 14 dager. Denne tok han meg på fersk gjerneing i å sjenke meg et glass i fra i et øyeblikk da han egentlig ikke skulle være i nærheten, og han ble så rasende at han tok kartongen og kakket den så hardt og gjentagende i benkeplaten på kjøkkenet at hele kartongen eksploderte, og tre liter vin - (eller i allefall 2,5 ) sprutert ut over hele vårt hvite funkiskjøkken. Det så ut som en haglemassakre. Vi ble begge noe satt ut av det røddryppende kjøkkenet, og jeg satt stum på en stol og så på at han vred opp den gode merloten i et håndkle og skylte den i vasken. Egentlig en søkkande god historie, men vi har aldri egentlig greid å snakke om den. 

Anonymkode: 6c7e9...d6d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det var fortjent da, mener jeg. Eksen var utro med alt og alle. Til slutt klikket det for meg. Jeg kastet telefonen hans i veggen og sa jeg forsto hvorfor faren hans mente han var en udugelig drittsekk. Endte med at faren prøvde å overtale meg til å ta ham tilbake og han prøvde å få meg tilbake i flere år. Måtte til slutt true med anmeldelse for å få han til å gi seg. Tok han aldri tilbake. Han er fortsatt utro mot alle han er sammen med og har prøvd seg på meg hver gang han har vært i et forhold. 

Anonymkode: 5800b...f3a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke hva det starta med, men det eskalerte til at hver gang hun sa noe så kalte jeg henne fyllik og hun brølte at hun skulle drepe meg.

Ingen slag ble eller har noensinne blitt utdelt i det forholdet, men jeg var nok ikke langt unna en lusing eller to 🤪

Anonymkode: 80a0e...8af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min eks, som var sykelig sjalu og ikke tålte at jeg traff venner og familie eller hadde noe som helst liv utenom ham, klikket på meg når jeg skulle på venninnekveld for første gang på 6 år. Det endte med en brølekrangel der han sto i døra og skrek «jeg håper du krasjer og dør, din jævla fitte!» idet jeg satt meg i bilen istedet for å bli hjemme hos ham...

Anonymkode: 9e22c...8f7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eksen klikka i vinkel fordi jeg lukka døra litt hardt slik at et hjemmelagde dørskilt datt ned og ble litt ødelagt. Jeg reparerte det så det ble like fint som før. Men eksen var så sint som om jeg hadde drept noen...Det var siste egentlige krangelen ,for etter det var hun mye likegyldig eller arogant. 

Anonymkode: 85952...8ab

AnonymBruker
Skrevet

Mange år siden nå, jeg og eksen pleide å tippe hver helg og se hvem som hadde flest riktige. Vi satt i bilen og ble veldig uenige om den tippingen, jeg skulle tulle og late som jeg ble så irritert at jeg klappet til han, problemet var at han plutselig bøyde seg frem og jeg klappet til han rett på kinnet. Det ansiktsuttrykket på oss begge når hånda mi smalt i kinnet hans tror jeg var priceless 😂.  

Anonymkode: d3c39...38f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjæl, jeg er også en sjalu kjerring og krangla med eksen om hans eks som jeg hata.

Anonymkode: 28f68...4f1

AnonymBruker
Skrevet

Skikkelig pinlig. Husker ikke årsaken til krangelen, men endte med å bite han i nesen. Betrodde det til min mor og det viser seg at hun gjorde det samme med min far en gang når hun var på samme alder. De er heldigvis fortsatt lykkelig gift, så der er enda håp for oss. 

Anonymkode: 29704...cd1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skikkelig pinlig. Husker ikke årsaken til krangelen, men endte med å bite han i nesen. Betrodde det til min mor og det viser seg at hun gjorde det samme med min far en gang når hun var på samme alder. De er heldigvis fortsatt lykkelig gift, så der er enda håp for oss. 

Anonymkode: 29704...cd1

Det ligger visst i familien :fnise:

Anonymkode: 03201...8d8

Skrevet

En gang jeg ble alvorlig, hvitglødende forbannet? Det var så ille at jeg husker krangelen i dag, over 25 år senere.

Dette var med en eks som var sykelig sjalu. Vi slet litt med det i forholdet. Eller ikke bare litt, mye. Han anklaget meg stadig for ditt og datt og det var utrolig slitsomt å måtte forsvare seg mot stadige, grunnløse beskyldninger om ting jeg ikke hadde gjort.

En helg var vi på et utested i Oslo sentrum. Jeg sto sammen med kjæresten min og noen andre, og hadde vel et glass i hånden som de andre. Tittet bare litt vanlig rundt meg, og ved en tilfeldighet fikk jeg øye på en jente jeg kjente igjen fra et annet utested jeg og en venninne brukte å henge på tidligere. Denne jenta jeg nå fikk øye på, hadde ved et tilfelle på dametoalettet svart noe frekt til min venninne, og totalt ulikt venninnen min, glefset hun et kalleord tilbake til denne jenta. Jeg tenkte på den episoden da jeg så jenta fra andre enden av lokalet, i det hun var på vei ut av dametoalettet.

Det jeg IKKE la merke til der jeg sto i egne tanker, er at bare noen få meter unna oss, i mellom jenta i andre enden av lokalet og oss, så sto det et par kjekke karer. Jeg tenkte jo på mine egne tanker og enset ikke at det sto noen der en gang.

I neste øyeblikk fyrer kjæresten min løs, og begynner å spørre hånlig;"Jaha, ja du synes vel de gutta var skikkelig kjekke, gjør du ikke?" osv. Anklagene haglet. Jeg ble først forvirret fordi jeg skjønte ikke hvem han snakket om, men så demret det for meg at han trodde jeg glodde på mannfolk, og ikke så at jeg så på en jente i andre enden av lokalet.

Plutselig fikk jeg bare nok. Jeg skrek og brølte og ba han for helvete holde kjeft og slutte å anklage meg for ting som ikke var sant. Jeg så sikkert helt gal ut, jeg var virkelig sintere enn jeg noengang har vært før og brølte så jeg spyttet. Kjæresten min dumpet ned på en stol og ble bare sittende og glo dumt på meg, der jeg sto og hyttet med pekefingeren i ansiktet hans.

Jeg husker ikke  hvordan resten av kvelden endte, men han ba vel om unnskyldning for sine grunnløse anklager igjen som vanlig. Vi var sammen mange ganger over en periode på noen år. Jeg var i tjueårene da, dette var på nitti-tallet.

Vi er ikke sammen i dag. Det ble slutt for godt etterhvert, bare pga sjalusien hans, som jeg fant ut at jeg ikke orket å leve med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var med eksen for snart 20 år siden. Jeg hadde vært på et utdrikningslag hos ei venninne og kom hjem kl 04 om morgenen. Grunnen til at det ble så sent(tidlig) var at vi venta på noen som skulle kjøre oss hjem. Ute på gårdsplassen sto han jeg den gang bodde sammen med og han var rasende. Han var sykelig sjalu og hadde ikke verdens beste sosiale antenner. Han mente at å komme hjem på en sånn tid betydde kun at jeg hadde hatt sex med en av de to guttene som var der. Hadde det vært i dag så hadde jeg gått inn og latt eksen stå der, men den gang ble det en høylydt krangel over flere timer. Jeg er glad den tida er forbi og jeg ikke krangler mer! 

Anonymkode: 6ddd5...816

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...