Gå til innhold

Kondom

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden vagina ikke er så veldig følsom, hvorfor er det da mange kvinner som sier at å ha sex med kondom ikke føles like godt. Hadde de merket forskjell ved en "blind test"?

Og jeg har hørt at enkelte prostituerte har lært seg å sette på kondom med munnen uten at mannen merker det, siden enkelte menn betaler mer for sex uten kondom. Siden dette er mulig, kan det jo ikke være så stor forskjell på sex med og uten kondom? 

Kanskje det bare er tanken på kondomen som ødelegger nytelsen for enkelte? 

Også litt rart at det skal være så mye verre for nordmenn enn for andre nasjonaliteter å bruke kondom. 

Anonymkode: 061fa...a41

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er nesten ikke forskjell på å  knulle med og uten kondom. De som sier de merker stor forskjell, kan garantert lures i mørket. 

Anonymkode: 8ac81...eeb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Som man så synes jeg det er forskjell. 

Anonymkode: 83bc7...05f

Skrevet

Herregud, her står det mye tøys å tull😂 Skulle tro dere var tenåringer😂

• Liker 1
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
2 timer siden, Elizabeth89 skrev:

Og hva legger du i dette med tull og tøys ?😁

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er nesten ikke forskjell på å  knulle med og uten kondom. De som sier de merker stor forskjell, kan garantert lures i mørket. 

Tror jeg og. 

2 timer siden, Elizabeth89 skrev:

Hva er tøys og tull? 

AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg kjenner definitivt forskjell.. Men jeg er kvinne da, hva mannen gjør vet ikke jeg. Huden til penis kjennes jo annerledes ut enn et kondom. 

Anonymkode: cd5be...01d

• Liker 3
Skrevet

Kondom blir gjerne veldig tørt

AnonymBruker
Skrevet

Min mann får problemer med å komme med kondom. Ingen av oss liker kondom og bruker det ikke.

Anonymkode: a0e36...3a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, aiba skrev:

Kondom blir gjerne veldig tørt

Samme tenker jeg. Uansett hvor våt jeg er føler jeg kondomet tørker meg ut på en måte. Om mannen ikke bruker kondom blir det aldri tørt.. Kanskje fordi hans glid ikke kommer ut? 

Anonymkode: cd5be...01d

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min mann får problemer med å komme med kondom. Ingen av oss liker kondom og bruker det ikke.

Men hvorfor? Er dette en psykisk sperre? 

AnonymBruker
Skrevet

Merker stor forskjell på sex med og uten kondom, men ikke mer enn at jeg egentlig gir faen. 

Her i gården liker faktisk mannen å bruke det, fordi det gjør at han holder lenger pluss at vi slipper sæd rennende rundt i senga og overforbruk på håndklær 😅😅

Anonymkode: 10c13...fba

• Liker 2
Skrevet

Jeg merker forskjell og får av og til vondt hvis han stikker den inn før jeg er ordentlig våt. Da kan det føles som om jeg får brannsår, men om jeg er ordentlig våt, så merker jeg ikke så stor forskjell. 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor? Er dette en psykisk sperre? 

Nei, det blir mer ufølsomt. Han kjenner nesten ingenting. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har brukt å piller i mange år, men skal prøve å bli gravid om et par måneder, så nå bruker vi kondom i den mest utsatte perioden om han skal komme inni meg. Han holder lenger og er "roligere" når han kommer da det tydeligvis ikke er så følsomt. Han kjenner en del forskjell og jeg elsker følelsen av sperm overalt utenom i øynene, så tar den ofte av og avslutter uten 🤭 Så ja, kondomer er litt heft men ikke noe problem

Anonymkode: f6f32...71a

AnonymBruker
Skrevet

Er bare amatører som tror de merker forskjell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...