addict Skrevet 7. juni 2019 #2 Skrevet 7. juni 2019 Kommer til å gjøre det tilgjengelig for dem ja. Sammen med et åpent forhold og gode samtaler. 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #3 Skrevet 7. juni 2019 Er det ikke fedrene som gir dette til gutta sine? Har aldri hørt om at mødre gir det til døtrene sine, men det forekommer sikkert det og. Anonymkode: a132f...117
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #4 Skrevet 7. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke fedrene som gir dette til gutta sine? Har aldri hørt om at mødre gir det til døtrene sine, men det forekommer sikkert det og. Anonymkode: a132f...117 Jeg kommer til å gi det til jentungen når den tid kommer. Anonymkode: 9aa14...eba 5
Jadzia Skrevet 7. juni 2019 #5 Skrevet 7. juni 2019 Mine er mange år unna tenårene, men ja jeg kommer til å ha kondomer tilgjengelig. Ikke sånn "vær så god, her har du", men ha de feks i skapet på badet som de vet om, og følge med for å fylle på. Uten å gjøre noe nummer ut av at det minker. 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #6 Skrevet 7. juni 2019 Har det tilgjengelig og de vet hvor de ligger, så de kan bare ta og jeg har lovet å ikke stille spørsmål om jeg ser at det mangler. Hører andre foreldre snakker om at de ikke vil ''oppfordre'' til sex - men jeg tenker at sex har de enten vi vil eller ikke, så får vi heller oppfordre til å ha sikker sex. Anonymkode: 04d8d...73d 12
Kittykat Skrevet 7. juni 2019 #7 Skrevet 7. juni 2019 (endret) Vi har gitt kondomer ja. Sex har de enten vi vil eller ikke, så da er det bedre at vi oppfordrer dem til sikker sex. Pluss at kondomer er tilgjengelig hos helsesøsteren på skolen også. Endret 7. juni 2019 av Kittykat 5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #8 Skrevet 7. juni 2019 Haha!!kondomer til ungene....tror dere de er dumme? Anonymkode: 5d282...bef 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #9 Skrevet 7. juni 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha!!kondomer til ungene....tror dere de er dumme? Anonymkode: 5d282...bef Forklar Anonymkode: 5de0f...43f
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #10 Skrevet 7. juni 2019 Www.gratiskondomer.no Anonymkode: d60f8...f67 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #11 Skrevet 7. juni 2019 Ja det er lett tilgjengelig. Krukke var full, nå er den ikke det. Dei har sex enten vi liker det eller ikke. Anonymkode: 4efcb...c3e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #12 Skrevet 7. juni 2019 Det fikset han selv, kom i postkassa en vakker dag, stolt mamma, neida, joda😅 Anonymkode: 79ce0...b6e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #13 Skrevet 7. juni 2019 Blir skremt at foreldrene som tilbyr kondomer til barna i ung alder. Det blir jo akkurat som å oppfordre barna til å finne seg en makker, og denne måten bidrar til at en ikke mestrer dette når man er umoden. Dette er ikke holdbart, og foreldrene må ikke oppfordrere til sex. Slik dere gjør her! Anonymkode: b3561...cb6 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #14 Skrevet 7. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir skremt at foreldrene som tilbyr kondomer til barna i ung alder. Det blir jo akkurat som å oppfordre barna til å finne seg en makker, og denne måten bidrar til at en ikke mestrer dette når man er umoden. Dette er ikke holdbart, og foreldrene må ikke oppfordrere til sex. Slik dere gjør her! Anonymkode: b3561...cb6 Altså, for min del var han godt over seksuell lavalder, så skjønner ikke problemet🤷♀️ Anonymkode: 79ce0...b6e 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #15 Skrevet 7. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Blir skremt at foreldrene som tilbyr kondomer til barna i ung alder. Det blir jo akkurat som å oppfordre barna til å finne seg en makker, og denne måten bidrar til at en ikke mestrer dette når man er umoden. Dette er ikke holdbart, og foreldrene må ikke oppfordrere til sex. Slik dere gjør her! Anonymkode: b3561...cb6 Ei i kretsen vår hadde den holdninga og skjelte oss høgt ut på Rema.. meinte vi oppfordra til sex. Gjett kvem si datter vart gravid? Jo hennas! Berre 16 år... Dei hadde ubeskytta sex på det lokale solariumet. Anonymkode: 4efcb...c3e 6
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #16 Skrevet 7. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ei i kretsen vår hadde den holdninga og skjelte oss høgt ut på Rema.. meinte vi oppfordra til sex. Gjett kvem si datter vart gravid? Jo hennas! Berre 16 år... Dei hadde ubeskytta sex på det lokale solariumet. Anonymkode: 4efcb...c3e Det er bedre med dette, enn at foreldrene driver med en virksomhet som heter ... Anonymkode: b3561...cb6 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #17 Skrevet 7. juni 2019 Jeg bare forteller mine barn hvordan de ble unnfanget, selvom jeg brukte kondom... resultatet ser jeg akkurat på nå, sa jeg til dem Anonymkode: d86a1...3d8
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #18 Skrevet 7. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er bedre med dette, enn at foreldrene driver med en virksomhet som heter ... Anonymkode: b3561...cb6 Uff då, eg burde ha formulert det litt betre. Altså dattera og typen til dattera. Begge tilhørte og Betania, så sex var veldig fyfy. Når det er sagt synest eg ikkje ungdommen bør ha sex før dei er klare. Men det er naivt å tro at din ungdom er meir fornuftig. Anonymkode: 4efcb...c3e 1
Gjest loveli Skrevet 7. juni 2019 #19 Skrevet 7. juni 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir skremt at foreldrene som tilbyr kondomer til barna i ung alder. Det blir jo akkurat som å oppfordre barna til å finne seg en makker, og denne måten bidrar til at en ikke mestrer dette når man er umoden. Dette er ikke holdbart, og foreldrene må ikke oppfordrere til sex. Slik dere gjør her! Anonymkode: b3561...cb6 🤣🤣🤣 Sånn som du holder på så blir jo sex driiitspennende! Du bedriver omvendt psykologi, og det er dermed du som oppfordrer mest til sex. Har du aldri vært ung du? Alt man ikke får lov til må prøves!
Rotemor Skrevet 7. juni 2019 #20 Skrevet 7. juni 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke fedrene som gir dette til gutta sine? Har aldri hørt om at mødre gir det til døtrene sine, men det forekommer sikkert det og. Anonymkode: a132f...117 Hvorfor det? Mine barn bestilte gratiskondomer i posten. I tillegg så hadde jeg et lite lager til dem hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå