Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #1 Skrevet 29. april 2005 jeg er bare 22 og jeg har nå oppdaget 4 rynker ved hvert øye, på siden altså. i pannen har jeg to striper... på kinnene mine har jeg også begynt å få noe rynke/stripe lignende greier. herregud jeg er jo bare 22 dette er da ikke vanlig er det det? hvordan får jeg det vekk uten operasjon??
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #2 Skrevet 29. april 2005 Tipper huden din trenger masse fuktighet. Drikk masse vann, ta tilskudd av Omega 3, og bruk en god fuktighetskrem. Fuktighetsmaske er heller ikke så dumt. Operasjoner fjerner ikke rynker.
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #3 Skrevet 29. april 2005 takk for svar. Men herregud. hvordan vil jeg se ut når jeg er 30? som en 60 åring eller? vil det du sa hjelpe slik at jeg ikke får "sterkere" og flere rynker?
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #4 Skrevet 29. april 2005 Det er sikkert bare tørrhetslinjer, og hvis du tilfører nok fuktighet og kanskje også litt fett (i kremen, pluss i maten), vil det hjelpe. Ellers bør du la være å ta solarium, ikke røyke, og bruke høy solfaktor, men det visste du vel. Da kan du godt beholde en fin hud leeenge Har du tørr hud, er det kanskje lurt å bytte til en fetere krem? Det vil ikke gi deg kviser, men mette huden. Hør på apoteket, de har masse bra som ikke sprenger lommeboka.
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2005 #5 Skrevet 30. april 2005 Unngå sol og røyk . Det er hudens verste fiender. Ha en fet hudkrem og sørg for å få tilstrekkelig med omega 3, 5 og 9 tro jeg det var. Det er en olje du får kjøpt på helsekost som heter Udos choice. Jeg tror den er ganske bra. Skal kjøpe den selv når jeg får råd.
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #6 Skrevet 30. april 2005 takk men er det vanlig at 22åringer får rynker? :-?
Alterna Skrevet 30. april 2005 #7 Skrevet 30. april 2005 Ja, det kan være genetisk også. Jeg selv har tynn hud, og får lett rynker. er bare to år gamlere enn deg, men har smilelinjer rundt øynene. det går jo an å fjerne med laser eller restylane, men litt linjer skader vel ikke! vi er ikke 15 lengre, liksom.
Gjest GreenSky Skrevet 30. april 2005 #8 Skrevet 30. april 2005 Rynker? Jeg tror ikke du har rynker, men linjer. Og det er det mange som får i begynelsen av tjueåra. Men det kan stagneres hvis du ser på kosthold/livsstil. Jeg oppdaget de første linjene da jeg var 24, nå er jeg 27, og de har ikke blitt flere, heldigvis (enn så lenge ).
Gjest GreenSky Skrevet 30. april 2005 #9 Skrevet 30. april 2005 Og ja- bestevenninna mi har foresten mange smilerynker, men hun kler det faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå