Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. juni 2019 #1 Del Skrevet 7. juni 2019 Lurer bare på om dere vet hvilken dag det er og om dere flagger? 7.juni. Jeg gjør (Balkongflagg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 7. juni 2019 #2 Del Skrevet 7. juni 2019 Har verken flagg eller flaggstang så jeg flagger ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kendall Skrevet 7. juni 2019 #3 Del Skrevet 7. juni 2019 Hmm... Hvilken dag er det idag? Jeg flagger ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukeDanes Skrevet 7. juni 2019 #4 Del Skrevet 7. juni 2019 10 minutter siden, Luna Llena skrev: Lurer bare på om dere vet hvilken dag det er og om dere flagger? 7.juni. Jeg gjør (Balkongflagg) Barnelærdom Unionsoppløsningen 1905. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. juni 2019 #5 Del Skrevet 7. juni 2019 Dessverre er min flaggstang nede. Men det har blitt flagget med balkongflagg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. juni 2019 #6 Del Skrevet 7. juni 2019 Syns det er en viktig dato som bør markeres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mask Skrevet 7. juni 2019 #7 Del Skrevet 7. juni 2019 Rart å tenke på at jeg er født i samme århundre som unionsoppløsningen 😂😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. juni 2019 #8 Del Skrevet 7. juni 2019 5 minutter siden, Slaskete Maskot skrev: Rart å tenke på at jeg er født i samme århundre som unionsoppløsningen 😂😆 Hva er rart med det? Det er jeg, og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mask Skrevet 7. juni 2019 #9 Del Skrevet 7. juni 2019 39 minutter siden, Jerry Lee said: Hva er rart med det? Det er jeg, og. Er bare at unionsoppløsningstiden høres så leeeenge siden ut 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. juni 2019 #10 Del Skrevet 7. juni 2019 8 minutter siden, Slaskete Maskot skrev: Er bare at unionsoppløsningstiden høres så leeeenge siden ut 😂 Ja? Der ER jo lenge siden. I forrige årTUSEN , til og med. 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. juni 2019 #11 Del Skrevet 7. juni 2019 56 minutter siden, Slaskete Maskot skrev: Rart å tenke på at jeg er født i samme århundre som unionsoppløsningen 😂😆 Det fleste her er nok det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mask Skrevet 7. juni 2019 #12 Del Skrevet 7. juni 2019 1 hour ago, Jerry Lee said: Ja? Der ER jo lenge siden. I forrige årTUSEN , til og med. 😛 Er nok bare jeg som er rar 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå