AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #1 Skrevet 7. juni 2019 Dette er skilt fra innkjøringen til Mekka. Hva som skiltet hadde sagt "Whites only" og "Obligatory for non whites"? Skilt som dette var vanlig i USA for bare noen ti-år siden. Det ble det slutt på, men diskriminering basert på religion er fortsatt akseptert. Lurer på om det hadde blitt oppstår om vi hadde satt opp et skilt som sa "Kun for kristne" utenfor Nidarosdomen? Anonymkode: c7f6b...457
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #2 Skrevet 7. juni 2019 Du kan ikke si at noe generelt "er akseptert" bare fordi det er sånn i et av verdens mest brutale og undertrykkende diktaturer. Anonymkode: ac31a...8a6
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #3 Skrevet 7. juni 2019 Tja, i Norge driver vi med kjønnsegregering. Er det noe bedre da? Når jeg og kjæresten skal i garderoben etter trening så må vi i hver vår garderobe. Hvis jeg skal i badstua på treningssenteret får bare halvparten av vennene min lov til å komme inn. Jeg har ikke noe inntrykk av ateistene er noe vesentlige ivrigere forkjempere enn de religiøse for å få en slutt på dette. Anonymkode: 27bef...e7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå