AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #1 Skrevet 7. juni 2019 Jeg har lyst til å kjøpe den leiligheten jeg leier, men usikker på hva prisantydningen vil være og om jeg har råd. Kan jeg få en megler til å ta en prisvurdering på en leilighet jeg ikke eier? Anonymkode: c5419...631
Juniper Skrevet 7. juni 2019 #2 Skrevet 7. juni 2019 Har du noen grunn til å tro at den er til salgs? De fleste som leier ut planlegger vel å fortsette med det. 6
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #3 Skrevet 7. juni 2019 Spør utleier om du får kjøpe den da Anonymkode: 4f040...daa 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #4 Skrevet 7. juni 2019 Du spør utleier om de vil selge leiligheten til deg. Så får du en megler til å se på saken og by 1mill under prisantydning. Funker best om utleier er senil. $$$ Anonymkode: 80fbb...11e 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #5 Skrevet 7. juni 2019 Vet du at eier vurderer å selge eller er dette et ønske du har uten å vite om det er mulig? Isåfall, for all del ikke få inn takstmann. Det er det eier som gjør. Anonymkode: 10579...2e0
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #6 Skrevet 7. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du spør utleier om de vil selge leiligheten til deg. Så får du en megler til å se på saken og by 1mill under prisantydning. Funker best om utleier er senil. $$$ Anonymkode: 80fbb...11e Gjør det på den måten, så er du i alle fall garantert å ikke få den.. Aller først må du jo vite at eier er interessert i å selge. Deretter kan dere diskutere muligheten for deg å kjøpe uten budkrig/marked. Du skal være litt forsiktig med å ta en prisvurdering på leiligheten uten eiers samtykke, det kan slå uheldig ut for deg om du "turer frem". Snakk med eier av leiligheten. Så tar dere det derfra. jegjeg kjøpte av min tidligere utleier, men han foreslo selv om jeg ønsket å kjøpe, da det er en god venn av meg. Anonymkode: 95694...7d9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå