Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe den leiligheten jeg leier, men usikker på hva prisantydningen vil være og om jeg har råd. Kan jeg få en megler til å ta en prisvurdering på en leilighet jeg ikke eier? 

Anonymkode: c5419...631

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen grunn til å tro at den er til salgs? De fleste som leier ut planlegger vel å fortsette med det. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Spør utleier om du får kjøpe den da

Anonymkode: 4f040...daa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du spør utleier om de vil selge leiligheten til deg. Så får du en megler til å se på saken og by 1mill under prisantydning. Funker best om utleier er senil.

$$$

Anonymkode: 80fbb...11e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet du at eier vurderer å selge eller er dette et ønske du har uten å vite om det er mulig? Isåfall, for all del ikke få inn takstmann. Det er det eier som gjør. 

Anonymkode: 10579...2e0

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du spør utleier om de vil selge leiligheten til deg. Så får du en megler til å se på saken og by 1mill under prisantydning. Funker best om utleier er senil.

$$$

Anonymkode: 80fbb...11e

Gjør det på den måten, så er du i alle fall garantert å ikke få den.. 

Aller først må du jo vite at eier er interessert i å selge. Deretter kan dere diskutere muligheten for deg å kjøpe uten budkrig/marked. Du skal være litt forsiktig med å ta en prisvurdering på leiligheten uten eiers samtykke, det kan slå uheldig ut for deg om du "turer frem". 

Snakk med eier av leiligheten. Så tar dere det derfra. :) jegjeg kjøpte av min tidligere utleier, men han foreslo selv om jeg ønsket å kjøpe, da det er en god venn av meg. 

Anonymkode: 95694...7d9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...