AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #2 Skrevet 7. juni 2019 Har vært inne 3 ganger i dag så nei. Anonymkode: 805b9...ff8
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #3 Skrevet 7. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har vært inne 3 ganger i dag så nei. Anonymkode: 805b9...ff8 Jeg var også inne tidligere i dag, men nå får jeg bare opp feilmelding. Anonymkode: 5ad3e...0ff
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #5 Skrevet 7. juni 2019 2 minutter siden, HappyWaffle skrev: Prøvde nå, jeg kommer inn Merkelig..kan man bli «utestengt» på noen måte? Anonymkode: 5ad3e...0ff
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #6 Skrevet 7. juni 2019 Fungerer fint her. Hvor mange ganger har du prøvd? Og hva er feilmeldingen? Anonymkode: d9de4...dd0
Gjest HappyWaffle Skrevet 7. juni 2019 #7 Skrevet 7. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merkelig..kan man bli «utestengt» på noen måte? Anonymkode: 5ad3e...0ff Ikke som jeg veit. Kanskje det bare er problemer med siden, prøv heller igjen om litt.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #8 Skrevet 7. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fungerer fint her. Hvor mange ganger har du prøvd? Og hva er feilmeldingen? Anonymkode: d9de4...dd0 Har prøvd utallige ganger siden kl 14. Får denne meldingen: En feil har oppstått Vi klarer ikke å sende deg til tjenesten. Vennligst avslutt nettleseren og prøv på nytt. Vær obs på at ID-porten ikke kan åpnes som favorittlenke/bokmerke. Har gjort alt som står i feilmeldingen, allikevel fungerer det ikke. Anonymkode: 5ad3e...0ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå