AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #1 Skrevet 7. juni 2019 Hei, I det siste har jeg merket at en venninne har begynt å bli kald mot meg når jeg er på ferie. Jeg sliter med depresjon noe som hun vet men har aldri spurt hvordan det er å være deprimert eller i det hele tatt prøvd å sette seg inn i det. Hun vet også at jeg har vært hos psykolog for å få hjelp videre men har aldri spurt hvordan det gikk og osv. Som de fleste vet så har man humørsvingninger. Jeg prøver å ta meg selv i nakken men noen ganger går det ikke. For snart tre uker siden så hadde jeg en dag hvor jeg var helt på bunn, og blant annet satt jeg i bilen og gråt til og fra jobb. Når jeg kommer hjem så åpnet jeg Snapchat, og da fikk jeg det ørtende bilde av maten til venninnen min. Sånn har hun holdt på veldig lenge. Jeg skrev uten å tenke at det er ikke noe interessant å se hva hun spiser hele tiden. Fikk da som svar at hun skulle slutte å sende snapper til meg. Jeg husker når jeg var yngre så la jeg ut bilder av hunden min på Facebook og Instagram, og da fikk jeg melding av henne at jeg ikke trengte å legge ut så mye bilder av hunden min. Jeg tenkte jaja, da får jeg lage egen Instagram konto til hunden min som min venninne begynte å følge... Jeg føler at hun kan si det hun vil til meg men når jeg svarer med samme mynt så blir hun sur på meg. Nå som jeg er på ferie så merker jeg at hun er veldig kald mot meg (Jeg har ikke lyst til å gå innpå det). Jeg har bare lagt ut Snapper på my story sånn at de som vil se slipper å bli spammet med snapper av meg. Skal jeg konfrontere henne? Anonymkode: fdbaf...723
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #2 Skrevet 7. juni 2019 Nei. Kommer ikke noe godt utav det. Virker som dere begge går hverandre på nervene innimellom.. Er du på ferie med hun eller? Forstod ikke helt.. kanskje hun er misunnelig på at du er på ferie. Hvis du sender masse ferie bilder til hun men samtidig klagde på matbildene hennes så kan jeg nesten forstå hun.. Anonymkode: 996de...fb3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #3 Skrevet 7. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. Kommer ikke noe godt utav det. Virker som dere begge går hverandre på nervene innimellom.. Er du på ferie med hun eller? Forstod ikke helt.. kanskje hun er misunnelig på at du er på ferie. Hvis du sender masse ferie bilder til hun men samtidig klagde på matbildene hennes så kan jeg nesten forstå hun.. Anonymkode: 996de...fb3 Jeg er ikke på ferie med henne og som sagt legger jeg bilder ut på my story og det er hun som velger å se på my story. Jeg har ikke sendt en snap til henne. Anonymkode: fdbaf...723
Gjest O.G. Skrevet 7. juni 2019 #4 Skrevet 7. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå som jeg er på ferie så merker jeg at hun er veldig kald mot meg (Jeg har ikke lyst til å gå innpå det). Jeg har bare lagt ut Snapper på my story sånn at de som vil se slipper å bli spammet med snapper av meg. Skal jeg konfrontere henne? Anonymkode: fdbaf...723 Hvordan kan vi svare på det du spør om når du ikke vil detaljere hvordan hun er "kald" mot deg?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #5 Skrevet 7. juni 2019 Virker som dere er veldig like. Anonymkode: 4c5cc...656 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå